2777
2789
عنوان

حلوای میتی چیه

198 بازدید | 3 پست

سلام کسی میدونه چیه چطور درست میشه کیا خوردن باردار شدن طرز تهیه اش رو بگید از کی تا کی باید خورده بشه

  خداجونم همون جور که معجزه ات رو بمن نشون دادی همون جورم بزودی زود ب جاریم نشون بده و همه منتظرای نی نی سایت   خدا جون بزار با خبر بارداری جاریم خوشحالیم از مادرشدنم کامل بشه انشالله من منتظرما تا قلب نی نی من ب تپش بیاد انشالله جاریمم باردار بشه و همه منتظرا                        علی اصغر امام حسین قربونش برم با امام رضا جونم حاجتم رو دادن 

حلوای تنده دستورشو بلد نیستم 

فک کنم کبد بیچاره نابود شه با این همه گرمی 

امضامو تا آخر بخون خیلی به دردت میخوره                              آزمایش خون خیلی ساده ای وجود داره به نام آزمایش ذخیره تخمدان یا amh . این ازمایش نشون میده چه قد تخمک داری اگه عدد ذخیرت خیلی بالا باشه تنبلی داری و زودتر درمان کن تا درد نازاییو نکشی چون همه تنبلی ها راحت درمان نیستن.اگه عدد کم باشه ،یعنی ذخیره تخمک نداری و داری به یائسگی نزدیک میشی و باید زودتر باردار بشی و اگر مجردی تخمک فریز کنی که بعدا مجبور نشی از زن دیگه تخمک بگیری و کارت به تخمک اهدایی بکشه .جدی بگیرید و انجام بدید چون وقتی علامت یائسگی خودشو بروز بده دیگه تخمک زیادی نمونده و اگرم مونده باشه ممکنه پوچ باشه و همون طور که گفتم همه تنبلی ها راحت درمان نمیشن و بعضی هاشون فقط مجبورن آی وی اف کنن .پس این ازمایشو انجام بدید هزینش حدود دویست هزار تمنه اما هزینه ای وی اف و یا تخمک اهدایی صد برابر این ازمایش هست تو همین سایت کسایی وجود دارن که زیر بیست سال سن دارن و یائسه شدن و یا تنبلی تخمدان دارن و سال ها نازا بودن .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حلوای مقوی برای باردارشدن


مواد لازم


خرما ترجیحا رطب هسته گرفته شده یک بشقاب خوروش خوری سرپر


زنجبیل .... دارچین .... فلفل سیاه.... زردچوبه .... زیره سیاه ......میخک ....خسرودارو......سه مورد اول هر کدام 2 قاشق


غذا خوری سر پر .....زردچوبه و زیره نصف قاشق غذاخوری و میخک و خسرو دارو کمیییییی و قرص کمر نر و ماده از هرکدام یک عدد یا ترجیحا پودرش رو از عطاری ها بگیرین



و آرد گندم دو قاشق غذا خوری


خانم های اگه یه سری رو پیدا نکردین مهم نیست اما یادتون باشه ریختن 5 مورد اول ضروریه


طرز تهیه :


ابتدا ارد رو توی ماهیتابه می ریزیم و روی حرارت متوسط رو به کم ان را تفت می دهیم به قول ما بو می دیم یعنی بوی


خامی ارد گرفته بشه و رنگش به نخودی رنگ برسه و سپس اون قدر بهش روغن اضافه می کنیم تا از ماست رقیق تر بشه


بعد بهش تمامی اون موارد ی که بالا گفتم از عطاری بگیرین اضافه می کنین البته باید اگه مثلا یکی از اون ها پودر نیست


حتما اسیابش کنین و بعد اضافه کنین و فقط یه تفت خیلی کوچولو می دین و زود زیرش رو خاموش می کنین توجه کنین


که حیفه بیش از حد حرارت ببینه و اثرشون کم بشه بعد بهش خرما رو اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا


مواد با هم مخلوط بشه و بعد نوش جان کنین.


منت بہ سرم فاط❤ـمہ بنهاد و پذیرفت من را بہ کنیزے و شدم عروس  مـ💚ـادر ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز