2789
عنوان

ناراحتم ..گریه

334 بازدید | 4 پست

سلام دوستای خوبم..سنگ صبورام.....خیلی ناراحتم....امروز باز پریود شدم.....14 ماهه منتظرم.....هر ماه دقیقا سر موعد پریود لعنتی میاد.دکتر چند ماه قبل رفتم تقزیبا 3 ماه رفتم با داروهای تحریک تخمک گذاری باز نتیجه نکرفتم....اخر دو سه ماه بی خیال شدم دیدم باز نمیشه..البته من از ا.لازدواجم هرماه وسط سیکل یه روزه لکه بینی دارم یکی میگه چیزی نیست یکی میگه استروژن کم داری.رفتم یه دکتر خوب دیگه البته کاش از اول پیش اون میرفتم یه مرد 70 ساله و حادقی هست....بهم گفت تو عفونت و زخم شدید داری...یک هفت ای دارو داد دقیق مصرف کردم  دیدم این ماه لکه بینی نشدک که فهمیدم از زخم بوده .خیلی خوشحال شدم که لکه ندارم و احتمالا باردار بشم.....ئکتر بهم .گفت پریود شدی بعد پاکیت بیا تا تو رحمت آمپول تزریق کنم برای زخمت....خیلی میترسم گفتم کاش قبل اون باردار بشم ولی امروز باز سرر وقت اومد.

اصلا فک میکنم مامان نمیخام بشم....نانامید میشم بازم میگم خدایا تو هستی و منو میبینی..... همش میگم خوش به حال کسایی که مامن هستن و حس مامان شدن رو چشیدن ولی من چی  

سلام عزیزم چرا اینقدر ناراحتی ۱۴ ماه که چیزی نیست من ۱۰ سال ناباروری داشتم کلا دیگه نا امید شدم که به خواست خدا یه دکتر مشکلمو فهمید بعد آی وی اف باردار شدم من به اندازه موهای سر دکتر رفتم ولی هیچ دکتری دلیل منطقی نداشت همه میگفتن سالمی من مطمئنم شما هم به وقتش باردار میشی صبور باش به خدا تکیه کن

سلام عزیزم چرا اینقدر ناراحتی ۱۴ ماه که چیزی نیست من ۱۰ سال ناباروری داشتم کلا دیگه نا امید شدم که ب ...

ان شاالله عزیزم....من نمیخام کارم به آی وی اف بکشه چون تو ازدواج قبلیم تجربش کردم. به خاطر مشکل شوهرم... حالا میگم سنم داره میره بالا و من عجله دارم و خدا فعلا بهم میگه صبر کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاالله عزیزم....من نمیخام کارم به آی وی اف بکشه چون تو ازدواج قبلیم تجربش کردم. به خاطر مشکل شوهر ...

انشالله خدا به زودی زود دلتو شاد میکنه استرس ناشته باش هر چی بهش فکر کنی منتظر باشی پیش نمیاد فعلا بیخیال باش من خودم همون ماه که بیخیال شدم باردار بودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز