2777
2789
چیشده؟

من نزدیک به سه ماهه گذاشتم.خونریزی پریودم خییییییییلی کم شده،قبلا دیسمنوره شدیدی داشتم ولی الان اصلا هیچ دردی زمان پریودم حس نمیکنم.ولی خب بین پریودهام دائما خونریزی دارم که با قرص تبدیل به لکه بینی میشه.میخوام برش دارم ولی دکترم میگه تحمل کن خیلی خوبه مطمئن باش نتیجه خوبی داره ولی واقعا خسته شدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام وقتتون بخیر ببخشید مشکل شما بعد از گذاشتن میرنا که خونریزی طولانی داشتید حل شد؟ من با اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون هم در کنارش برام تجویز کرده باز هم خونریزی دارم

اگر انشاالله حل شده میشه بفرمایید چه جوری

من نزدیک به سه ماهه گذاشتم.خونریزی پریودم خییییییییلی کم شده،قبلا دیسمنوره شدیدی داشتم ولی الان اصلا ...

سلام وقتتون بخیر ببخشید مشکل شما بعد از گذاشتن میرنا که خونریزی طولانی داشتید حل شد؟ من با اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون هم در کنارش برام تجویز کرده باز هم خونریزی دارم
اگر انشاالله حل شده میشه بفرمایید چه جوری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز