2777
2789
عنوان

چیکار کنم😂😂😂

140 بازدید | 12 پست

سلام...از بس نازشو کشیدم خسته شدم زیادی پررو شده بود منم قصد کردم باهاش سرد برخورد کنم تا ادم بشه ک میدونم اگه سرد برخورد کنم ادم میشه از صبح بهش زنگ نزدم پیام ندادم خودش پیام داد منم جوابشو دادم وای مثه همیشه نبودم بعد یهویی عصبی شد پیام داد گف تو ک از صبح ب من محل نمیدی شبم نیای پیام بدی ک جوابتو نمیدم یکم پیام داد دری وری گف منم جوابشو بازم سرد دادم ولی حرف بدی بهش نگفتم اونم دیگه پیام نداد حالا نمیخوام بهش زنگ بزنم نمیخوام بیشتر ازین خودمو جلوش کوچیک کنم چون واقعا پرررررو شده همش وسوسه میشم ک بهش زنگ بزنم پیام بدم چیکار کنم بنظرتون تا بتونم خودمو کنترل کنم ی از چه راهی برم جلو...

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

كلا توي دوستي اين كه كي اول زنگ بزنه يا پيام بده هست عادتش بده روي مسئله حساسش نكن ولي عادتشم بده ...

خب الان چیکار کنم ک بتونم خودمو کنترل کنم بهش زنگ نزنم اینو بگو خاهری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز