2777
2789
عنوان

زایمان

141 بازدید | 4 پست

سلام خانمای تبریزی تازگیا کسی زایمان داشته منو راهنمایی کنه؟؟ 

زایمان طبیعی راحته یا سز؟؟

هزینه شون چطوریاس تو بیمارستان خصوصی؟؟ 

کدوم بیمارستان واس زایمان خوبه؟؟

هرلحظه خدارو شکر😍😍😍😍

اخ گفتي

طبيعي يا سز

الان كه ميگن اول طبيعي حتي بيمارستاناي خصوصي هم همينه

شهر ما كه اينطوريه

اما چيزي كه من ديدم و شنيدم واقعا براي هركسي فرق داره

هم سزارين خوب ديدم هم طبيعيه خوب و هردوش بدش رو هم ديدم

خدايا خودت حافظ پسرم باش
اخ گفتي طبيعي يا سز الان كه ميگن اول طبيعي حتي بيمارستاناي خصوصي هم همينه شهر ما كه اينطوريه اما ...


اره زورشون ب زنای باردار میرسه فقط میگن تا لحظه ی مرگ باید زور بزنین من خیلی میترسم از طبیعی شما تبریزی؟

هرلحظه خدارو شکر😍😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره زورشون ب زنای باردار میرسه فقط میگن تا لحظه ی مرگ باید زور بزنین من خیلی میترسم از طبیعی شما تبر ...

نه تبريز نيستم

اما سپردم دست خدا

هرچي صلاحه پيش بياد

اما اگه رفتم برا طبيعي حتما اپيدورال ميكنم كه خيلي راحتتر ميشه

خدايا خودت حافظ پسرم باش
نه تبريز نيستم اما سپردم دست خدا هرچي صلاحه پيش بياد اما اگه رفتم برا طبيعي حتما اپيدورال ميكنم ك ...

هردوسخته ولی اگه بتونی طبیعی بهتره البته ماماخصوصی بگیری

من خانم هستم لطفا سوءتفاهم نشه😙😙
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز