2777
2789
عنوان

چی بگم عوض کنیم

91 بازدید | 10 پست

بچه ها پارسال وای تولدم شوهرم گوشی خرید جی 7پریم رمضان امسال گف بیا عوض کنیم گوشیامونو واس شوهرمم جی7بود چون مال من 4Gبود هم قفلش اثر انگشت بود بخاطر همین عوض کردم باهاش حالا پشیمونم چی بگم عوض کنه دوباره باهام ؟؟؟خیلی خنگم

چ فرقی داره گوشی تو گوشی اونه 

 توجه کنید...اگر میتونید برای شفای یه پسربچه 15 ساله صرعی هفت تا حمد  بخونید باشد که خدا به دل پاک شما عزیزان نگاه کنه و دعاتون مستجاب بشه خیلی ممنون   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کادو مگه نبوده کادو مگه عوض میکنن خب بگو اونو دوست دارم و بهش عادت کردم نگهداری گوشی خانوما با آقایو ...

همون روز اول ک عوض کردیم انداخت تو اب گوشی رو 2روز خاموش بود ک خشک بشه.

اونم چون اثر انگشت داشت بخاط همین خواست چون پشت فرمان سخته رمز باز کردن

بهش بگو من ب اون گوشی عادت دارم.بعدم مردا زود گوشی خراب میکنن من شوهرم اگر گوشی بخره نو خودم برمیدار ...

این گوشی ک دست منه رو3سال بود داشت درحد صفر نگه داشته 

ولی اونی ک دادم بهش و روز اول انداخت تو اب😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز