2777
2789
عنوان

شاخ فیل

112 بازدید | 7 پست

سلام خانمای گل. طبق تاپیک های قبلی متوجه میشید که موضوع از چه قراره. 14 روز تاخیر در پریودی داشتم که قبلا اصلا اینطور نبودم. خواستم صبر کنم تا ماه دیگه ولی اینقدر استرس داشتم که گفتم برم دکتر. دیروز نوبت گرفتم و رفتم. گفت باید پاپ اسمیر و سونو بدی و یه ازمایش خون. اول قبول نکردم چون فوق العاده ترسو هستم ولی بعد فکرامو کردم دیدم به صلاحمه انجام بدم. پاپ اسمیر رو همونجا برام انجام داد. بر خلاف ترسی که داشتم درد نداشت. یعنی یه حالتی رو تجربه کردم بین ترس بود و درد.... ولی خب خدا رو شکر غول اول رو رد کردم. گفت باید سونو بدی تو مطب خودم انجام میدم . اونم انجام دادم. جالب این بود سونو واژینال بود. اونم مثل پاپ اسمیر بود ولی یکم درد رو میشد حس کرد. البته خیلی خیلی کم. گفتم خانم دکتر من فوبیا خون وسوزن دارم لطفا بیخیال ازمایش بشو . گفت باشه ولی مدارکت اینطور تکمیل نیست. بعد اومدم یکم فکر کردم و رفتم گفتم برام بنویسه. صبح هم رفتم ازمایش رو دادم. افت فشار پیدا کردم ولی خب خدا رو شکر به خیر گذشت. بنظرم باید تو گینس ثبت بشه این حرکت غیر منتظرم اخه تو فامیل معروفم به کسی که از دکتر و سوزن و خون میترسه.... ولی نمیدونم چه نیرویی بود من رو به جلو هل میداد. ولی در کل همش بی مورد بود. بنظرم اصلا نباید میترسیدم. همش انجام شد ولی از شدت استرس فقط خودم رو پیر کردم. این باشه نتیجه مثبت از این تاپیک: استرس بی جا و به جا ممنوع  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز