2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگن خبــ کامل آدم متوجه میشه مگه بی حسی نمیزنن؟؟؟هروقت بهش فکر میکنم انگشتای دستم یخ میزنه

اون لحظه انقددددد درد شدید داری ک بخیه و برش رو حس نمیکنی درمقابل بقیه دردات

خدایا مواظب عشقم ودخترم باش....

انقدر درد قبلش زیاده که برش و بخیه دربرابرش هیچه،منکه تو هرانقباض و زور فقط آرزوی مرگ میکردم 

دوست عزیز کامنت بنده در یه تاپیک صرفا برای اظهار نظر برای صاحب تاپیکه لطفا افراد دیگه رپلای نکنید.با تشکر

ببین عزیزم اگر هزینه ش برات مهم نیست یا بیمه تکمیلی هستی برو سزارین

در غیر این صورت طبیعی برو ولی حتما مامای خصوصی بگیر تجربه اطرافیانمو بهت میگم

قرار نیست هم نظر هم نبودیم دشمن هم باشیم😉 یاد بگیریم نظراتمونو محترمانه بهم بگیم ...دل همو نشکنیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز