روژانzh مدیر استارتر عضویت: 1396/07/18 تعداد پست: 191 عنوان زایمان .. 185 بازدید | 23 پست من از زایــمان طبیعی میترسم مخصوصا از اون برش پرینه و بخیه و اینا ... بی حسی میزنن؟؟سزارین بهتره یا طبیعی؟ 1397/11/10 | 21:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mehrsaa23 عضویت: 1397/10/11 تعداد پست: 5402 من سزارین بودم و خیلی راضی هستم قرار نیست هم نظر هم نبودیم دشمن هم باشیم😉 یاد بگیریم نظراتمونو محترمانه بهم بگیم ...دل همو نشکنیم
شبگرد___ عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 4633 سزارین صددددددددبرابر بهترازطبیعه تجربه دارم ک میگم خدایا مواظب عشقم ودخترم باش....
روژانzh مدیر استارتر عضویت: 1396/07/18 تعداد پست: 191 اصلا اینا رو متوجه نمیشی نه برش و نه بخیه رو میگن خبــ کامل آدم متوجه میشه مگه بی حسی نمیزنن؟؟؟هروقت بهش فکر میکنم انگشتای دستم یخ میزنه
lianas عضویت: 1397/10/18 تعداد پست: 1814 دردش قبلشه .. برش و بخیه اصلا حالیم نشد البته دو ساعت قبلش امپول بی حسی زده بودن برام .. نمیدونم بخاطر اون بود یا ن .... چون بی حسی یک ساعته
4404aylin عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 26740 طبیعی زایمان کردم راضی بودم برش ایناهم حس نمیکنی دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
شبگرد___ عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 4633 میگن خبــ کامل آدم متوجه میشه مگه بی حسی نمیزنن؟؟؟هروقت بهش فکر میکنم انگشتای دستم یخ میزنه اون لحظه انقددددد درد شدید داری ک بخیه و برش رو حس نمیکنی درمقابل بقیه دردات خدایا مواظب عشقم ودخترم باش....
هستی۶۳ عضویت: 1397/11/05 تعداد پست: 501 [QUOTE=81034650]میگن خبــ کامل آدم متوجه میشه مگه بی حسی نمیزنن؟؟؟هروقت بهش فکر میکنم انگشتای دستم یخ میزنه[/QUOTبرش و بخیه رو اصلا متوجه نمیشی
روژانzh مدیر استارتر عضویت: 1396/07/18 تعداد پست: 191 سزارین صددددددددبرابر بهترازطبیعه تجربه دارم ک میگم سزارین هزینش زیاده خب حداقل ۴،،۵میلیون میگن میشه
شبگرد___ عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 4633 سزارین هزینش زیاده خب حداقل ۴،،۵میلیون میگن میشه بیمارستان دولتی بروخب خدایا مواظب عشقم ودخترم باش....
سپید۶۷ عضویت: 1396/09/15 تعداد پست: 9183 انقدر درد قبلش زیاده که برش و بخیه دربرابرش هیچه،منکه تو هرانقباض و زور فقط آرزوی مرگ میکردم دوست عزیز کامنت بنده در یه تاپیک صرفا برای اظهار نظر برای صاحب تاپیکه لطفا افراد دیگه رپلای نکنید.با تشکر
مامایییییی عضویت: 1397/10/07 تعداد پست: 20038 صد در صد سزارین با کتوژنیک ۱۳ کیلو کم کردم ،شروع چالش با بامداد خمار ۶۲۵۰۰،وزن هدف ۵۸ فروش آنلاین اکسسوری دارم @rose_accessori
mehrsaa23 عضویت: 1397/10/11 تعداد پست: 5402 ببین عزیزم اگر هزینه ش برات مهم نیست یا بیمه تکمیلی هستی برو سزاریندر غیر این صورت طبیعی برو ولی حتما مامای خصوصی بگیر تجربه اطرافیانمو بهت میگم قرار نیست هم نظر هم نبودیم دشمن هم باشیم😉 یاد بگیریم نظراتمونو محترمانه بهم بگیم ...دل همو نشکنیم