2777
2789
عنوان

وزن جنین

443 بازدید | 26 پست

هفته پیش سه شنبه ۲۵۰۰ بود لیدی میل و شیر و اجیل و موز خیلی خوردم شنبه سز میشم تو این ده روز یعنی وزنش به ۲۸۰۰ رسیده؟ ۳۵ هفته هستم بخاطر فشار مجبورم سز کنم 😔😔😔😔

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم همیشه بیادتم و دعات میکنم انشالله ک بسلامتی دنیا میاد و میاد تو بغلت

ممنون عزیزم از دعای خیرت ایسالا دستگیر خودت بشه 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

مبارک عزیزم خداحفظش کن بخدا خیلی خوشحال شدم انشالله همیش خوش باشین

ممنون عزیزم 

قربونت برم مرسی😍

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

سلام عزیزم بسلامتی زایمان کردی نی نی خوبع؟؟من خیلی پستاتو میخوندم😍خداروشکر 

سلام عزیزم بله زایمان کردم خدا رو شکر بد نیست ۲۹۰۰ وزنش بود ولی بلاخره نارس هست و کوچولو و ضعیف الانم زردی گرفته بستریه انقدر گریه کردم بازم خدا رو شکر 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

سلام عزیزم بله زایمان کردم خدا رو شکر بد نیست ۲۹۰۰ وزنش بود ولی بلاخره نارس هست و کوچولو و ضعیف الان ...

ناراحت نباش عزیزم ۲۹۰۰خیلی خوبه من خواهر زادم ۲۶۰۰بود زردی هم ک همه بچه ها میگیرن غصه نخور زودی خوب میشه خداروشکر ان شاءالله ک همیشه سالم و سلامت کنارتون باشه خیلی خوشحال شدم😍😍😍😍

ناراحت نباش عزیزم ۲۹۰۰خیلی خوبه من خواهر زادم ۲۶۰۰بود زردی هم ک همه بچه ها میگیرن غصه نخور زودی خوب ...

قربونت عزیزم اخه من خیلی خیلی اذیت شدم برای بچه دار شدن الان میخواستم ثمره اش را ببینم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

خداروشکر عزیزم اره خوندم پست هاتونو ب امید خدا ثمرشم دیدین دیگه.😊😊😊😊برای ماها هم دعاکنین

ایشالا خدا عیدیتو بده به حق امام زمان یه نی نی ناز 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792