سلام بچه ها من واقعا دماغم بزرگه دارزو گندس بایه انحراف خیلی خفن دلم میخواد عمل کنم بابام که پولشو نمیده چون از این کارا بدش میادو اگه تازه بخواد بده خواهرام نمیزارن شوهرمم که پول نداره . کسی هس بینیشو عمل کرده باشه تجربه شو در اختیار بزاره من شنیدم بعد چند سال فرمش داغون میشه احتیاج به ترمیم داره