2777
2789
عنوان

همم....:/

437 بازدید | 22 پست

@___harley__quinn____  

تو تل منو بلاک کردی؟ 😐

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

بچه ها نکنه هارلی رفته😐 چرا پست جدید نداره؟

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

اوووم :/

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوووم :/

یه چیزی بوگو نیلو😶😐 نکنه رفته سوگل؟

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  

اوهوم😔 رفته مهدیه هم رفته😢

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

دیگه رفته که رفته😭

چرا !؟؟؟؟

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
یه چیزی بوگو نیلو😶😐 نکنه رفته سوگل؟

رفته معلوم نیست کی برگرده😢😢

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ای بابا چه بی خبر😐 

حالا چرا منو بلاک کرده؟؟؟ 😐 عُف بر حسودان باد... آخرشم فراریش دادین

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
فعلا ک نیست..خو تو تل ازش میپرسیدی...

بلاک کرده خو :(

از صمیم قلب خودمو دوست دارم   و با افتخار میگم هیچکس (هـیـچـکـس) ارزش نداره بخاطرش خودمو ناراحت کنم :)  اینو بدونید تنها کسی که مسئول شاد کردن شماست خودتونید   معلم  زبان شدنم مبارک  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کتک همسر

nili34 | 5 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز