گفتم دخترم از دیروز عصر اسهال بود.
اما درواقع اسهال نبود اون هر چی خورده بود رو همینجوری پس داده بود.
بهش سوپ داده بودم اونم همونجوری دفع کرد.من فکر میکردم اسهاله اما حتی هویج هارو هم نتونسته هضم کنه.
خیلی اب میخوره.
صبح هم دوباره هر چی شب خورده بود همونجوری دفع کرد.
دیروز صبح بهش حلوا شکری دادم،و قیسی زردالو،از اون نباشه؟
اخه اون اسهال میکنه نکه هضم رو متوقف کنه که.
میترسم ببرم دکتر باز هرچی دارو هست به بچم بدن یا ازمایش و ...
بنظدتون چی کار کنم.