2777
2789
عنوان

قهر

219 بازدید | 11 پست

دوماهه قهرم خونه مادرم از اونورم توخونه خودمون بعد کتک و دعوا و بددهنی شوهرم یکماه قهد بودیم فقط دوروزش آشتی کردیم بعدش یکماه قهرکرد حالا هم‌ن‌زنگی ن پیامی هیییچ ن خودش ن خونوادش ...خودشم فقط باخونوادش درارتباطه...بچه دوساله هم دارم موندم چکارکنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نمیرم خودش میفرستتم بعد خونه رو جهنم میکنه مجبور میشم یا ب برادرام زنگ میزنه

اوه اوه پس حق داری بچه ننست بابا عصبی دیوانس دس پیش میگیره پس نیفته،،حتما همه ام تو رو مقصرمیکنن چ شوهر ابرو بری داری گریم گرفت

اوه اوه پس حق داری بچه ننست بابا عصبی دیوانس دس پیش میگیره پس نیفته،،حتما همه ام تو رو مقصرمیکنن چ ش ...

خانوادم میگن میل خودت چون خودش و خونوادشو شناختن چ ادمای روانی هستن و درورو و دروغگو...برادر بزرگم میگه اینا بدرد نمیخورن ولشون کن...من فقط بفکر بچمم واینکه ی زن مطلقه نباشم همین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز