2777
2789
عنوان

غلط املایی

| مشاهده متن کامل بحث + 379 بازدید | 69 پست
زندگیه غلطه. زمانی ه کسره رو اضافه کنید که بخواین به جای کلمه "هست" استفاده کنید.  این چه وضع ...

ببخشید خانم معلم 😷

اگه بخوایم اینجوری ک شما میگین چت کنیم باید واسه یه متن کوتاه 6 صفحه تایپ کنیم

اونی ک اسمشو گذاشته پیامک خودش عقل داشته ک همه چی تو چت خلاصه نوشته میشه 😏


 آرزو میکنم اون مشکلی که راجبش نمیتونین با هیچکس صحبت کنین حل‌شه :)

همیشه توی تاپیک های درست حسابی چشمم دنبال کامنتت میگرده و هرگز هم ناامید نمیشم ❤️


لطف داری عزیزم 😍😍😍😍😍 جدا هر تاپیکی میبینم هستی خوشحال میشم   از خوندن نظراتت همیشه حض میکنم  😘😘😘

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید خانم معلم 😷 اگه بخوایم اینجوری ک شما میگین چت کنیم باید واسه یه متن کوتاه 6 صفحه تایپ کنیم ...

جالبه که متوجه نشدید دارم میگم چطور میشه خلاصه تر نوشت. 

فعلا بی امضا
ممنون گلم❤️😍❤️😍❤️ اره خیلی مفیده واسه منی که هیچی بلد نیستم بازم ممنون خدا خیرت بده🙏🙏

فداتشم عزيزم اگر دوست داشتي براي دخترم دعا كن 😍😍😍😘😘♥️♥️♥️

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
اگر ایران زندگی نمیکنید قابل قبوله. اما اگر ایران هستید حتما کتابهایی که مطالعه میکنید به زبان فارسی ...

نه عزيزم ايران نيستم

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
فداتشم عزيزم اگر دوست داشتي براي دخترم دعا كن 😍😍😍😘😘♥️♥️♥️


گلم وقتی تاپیکتو خوندم همون موقع هم خودتو هم دخترتو دعا کردم 

هر دفعه هم که میخونم بازم دعا میکنم عزیزم انشالله که هرچی از خدا میخای بهت بده😍😍😍😍😍

به بعضیا هم باید گفت :::: هرچقدرم که گنده باشی دیگه گنده تر از زمین که نیستی..... هستی؟؟؟؟؟؟ زمین با همه ابهتش زیر پای         منه پس_________________بکش کنار____________________               
گلم وقتی تاپیکتو خوندم همون موقع هم خودتو هم دخترتو دعا کردم  هر دفعه هم که میخونم بازم دعا می ...

مرسي فداتشم خدا كوچولوت رو برات سلامت حفظ كنه زير سايه پدر ش و شما 😍😍♥️♥️😘

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
گوشی من همش غلط تایپ میکنه همش بایدویرایش کنم 😐دیگه دست خودم نیست بعضی وقتاآبروموبرده😐 یبارمینوشت ...

اون حالت رو غیرفعال کنید... توی تنظیمات

واقعا دیوونه کننده ست

صلّی الله علیک یا اباعبدالله... چرا به داد دل من نمیرسد اشکم؟ بخوان برای نگاهم نماز باران را...
مرسي فداتشم خدا كوچولوت رو برات سلامت حفظ كنه زير سايه پدر ش و شما 😍😍♥️♥️😘

ممنون گلم همچنین کوچولوی شما رو😘😘😘😘😘😘

به بعضیا هم باید گفت :::: هرچقدرم که گنده باشی دیگه گنده تر از زمین که نیستی..... هستی؟؟؟؟؟؟ زمین با همه ابهتش زیر پای         منه پس_________________بکش کنار____________________               
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز