2777
2789

آرامش یعنی من  

من مادرم و هر دم دردی ز من زاده می شود.....و این کودک که در جای جای من جان گرفته....و با بطن سرد من خو گرفته...هردم خون مرا می مکد...و استخوان بودن مرا می جود...ودر من زاده می شود....من مادرم و می دانم شکست ضمیر نور چه دردی دارد...و چکیدن میل غزل ار سرانگشتانم چه وزنی دارد...ولی حیف که افتاب مرده است...و اینه چه پوج ز انعکاسی دگر بارور است.....من در عمق پوچ لحظه ها مادرم...زمانی که سکوت از صدای اشک هایم می چکید...و بوسه های پوسیده از لبانم می گریخت...فقط لحظه ها می دانستند که نگاهم ویران خواهد شد...من مادرم و لالایی هایم رفته است...تو بگو چند وقت است مرده ام؟ چند وقت است کودکم در گور خفته است؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آرامش یعنی بیدار شدن در دل شب و حرف زدن با خالق تمام مخلوقات


خدای من همانیست که من میخواهم ان شالله من هم همانی باشم که خدا میخواهد....


 اگر دوست داری آرامش پیدا کنید حتما نماز شب رو بخونید

واقعا خواندن نماز شب به آدم آرامش عجیبی میده خیلی از استرس ها رو کمتر میکنه

وقتی با خدا حرف میزنی و خواسته هات رو به کسی میگی که مطمئنی میتونه برآورده کنه آروم میشی

اگه دوست داری در مورد نماز شب بیشتر بدونید به این صفحه بیا...

مطالب خوبی داره:

https://www.ninisite.com/discussion/topic/2409019/تا-به-حال-در-مورد-فواید-نماز-شب-فکر-کرده-اید?page=1باور کن وقتی ازت نمی گیره فقط یک ربع - اما مطمئن باش بعد از اون دنیات تغییر خواهد کرد

سوالی داشتید بپرسید...

درد ما جز به ظهور او مداوا نشود...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز