بچه ها من ٢٧ دى كه سه روز مونده بود به پرى ازمايش بتا دادم كه ٣٠٠ بود
همون روز رفتم پيش يه دكتر ماما فقط واسه اينكه خيالم راحت بشه چون هنوز دكترى كه ميخواستم تحت نظرش باشم و انتخاب نكرده بودم، اون ماما گفت دو هفته ديگه برم براى سونو
دكترمو انتخاب كردم چهارشنبه ١٠ بهمن اولين وقتمه
ميخوام بدونم باز نياز هست يه ازمايش تيتر بتا بدم تا قبل رفتن پيش دكتر يا نه
اخه شنيدم عدد بتا با پيشرفت باردارى مشخص ميشه
ممنون ميشم راهنماييم كنيد🙏🏻