2777
2789
عنوان

مامانا کمک😢😢

109 بازدید | 10 پست

دخترم تب داره.

سرماخورده.

دفعه قبل دکترش براش سالبوتامول تجویز کرده بود.

خس خس سینه داره.

براش از اون دادم.

بعدش استامینوفن دادم.

شیر ک خورد بالا اورد.بعد دو ساعت تبش پایین نیومد دوباره استامینوفن دادم.

اشتباه کردم؟الان تبش قطع شد.

میترسم مسموم شه

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒

چرا شیاف نمیذاری؟  شیاف سریع تبو قطع میکنه

 خداجونم مواظب تودلــ❤ــــی نازم باش 🙏آبجی حلماش منتظرشه💕💫خداجون به حق شش ماهه امام حسین دامن همه ی منتظرا سبز بشه 💫 نی نی های منم واسم حفظ کن🐣🐥✨✨اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ✨✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان پاهاش در حدود 20 ثانیه یبار مثل وقتی ک ادم تو خواب زیر پاش خالی میشه تکون میخوره.

شوهرم میگه الکی نگرانی.حساس شدی

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒
چرا شیاف نمیذاری؟  شیاف سریع تبو قطع میکنه

خیلی مقاومت میکنه هم از شیاف میترسم خودم.

درحدی گریه میکنه ک بالا بیاره موقع شیاف

بابا بخدا من کاربر قدیمی ام.سایت بروز شد کاربریم پرید.نسخه جدید ازت بدم میاد😒😒

سرکه و سیب زمینی خوبه،ی ربع سیب زمینی حلقه شده تو سرکه خیس بخوره،روی پا و سینه قرار داده بشه،

همه جا میگم این بر اثر تجربه امکان داره برا هر کسی جواب نده،تحقیق کنید مطمئن شدی انجام بده

خوندن سوره نور


سوپ پر پیاز،اگه دو سال ب بالاس اب ولرم و عسل و چند قطره ابلیمو،

نشاسته همراه اب ولرم برای سینه و سرفه،

مرکبات،دمنوش اویشن

ان شاالله ک زود خوب بشه،

ولی وقتی بالا میاره، تا نیم ساعت حداقل نباید چیزی بخوره

برای آرامش و خوشبختی و عاقبت بخیری خودم همسرم تو زندگیم لطفا ی صلوات بفرست ،،برای عاقبت بخیری هم دیگه هممون برا هم دعا کنیم،حاجتت روا ان شاالله،امام حسین کمکمون کنه بحق عزیزای دلش ومیوه های دلش
خیلی مقاومت میکنه هم از شیاف میترسم خودم. درحدی گریه میکنه ک بالا بیاره موقع شیاف

دخترمن اونجوریه. موقع خواب سریع میذاشتم واسش, گریه ک میکرد یا بش شیر میدادم یا حواسشو پرت میکردم. 

 خداجونم مواظب تودلــ❤ــــی نازم باش 🙏آبجی حلماش منتظرشه💕💫خداجون به حق شش ماهه امام حسین دامن همه ی منتظرا سبز بشه 💫 نی نی های منم واسم حفظ کن🐣🐥✨✨اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ✨✨

نه یه بار اشکالی نداره.

خیلی حواست به تبش باشه

حتما ۴ ساعت یه بار بهش استامینوفن بده

بعد یکی دو روز که تبش پایین اومد حتما از این لباسای زیردکمه یا کلا لباسای گرمی که رو پهلو و سینه شو میگیره بپوش چون بچه بیشتر سینه پهلو و قلنج می کنه.

اگه شیر خودتم می خوره خودت پیاز و شلغم و سوپ و پرتقال اینا بخور که وارد بدنش بشه ، آب سیبم اگه می تونی براش بگیر و با سرنگ کم کم بریز گوشه لپش 

خواهش می کنم صلوات برا سلامت نی نیم و اینکه سروقت خودش فروردین دنیا بیاد بفرستید، ممنونم🙏🏻الهی هر کی صلوات می فرسته خدا بهترینا رو نصیبش کنه🌸من در احاطه نور خدا هستم که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند🌸هر انسانی حلقه ای ست طلایی در زنجیر خیر و صلاح من🌸تیکرم براساس زایمان سزارین هست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز