سرکه و سیب زمینی خوبه،ی ربع سیب زمینی حلقه شده تو سرکه خیس بخوره،روی پا و سینه قرار داده بشه،
همه جا میگم این بر اثر تجربه امکان داره برا هر کسی جواب نده،تحقیق کنید مطمئن شدی انجام بده
خوندن سوره نور
سوپ پر پیاز،اگه دو سال ب بالاس اب ولرم و عسل و چند قطره ابلیمو،
نشاسته همراه اب ولرم برای سینه و سرفه،
مرکبات،دمنوش اویشن
ان شاالله ک زود خوب بشه،
ولی وقتی بالا میاره، تا نیم ساعت حداقل نباید چیزی بخوره