2777
2789
عنوان

تشکر از دکتر

652 بازدید | 15 پست

سلام خانمایی ک زایمان کردین از دکترتون تشکر کردین‌گل گرفتین؟چکار‌کردین؟و خانمایی ک قراره زایمان کنن شما بعد زایمان از دکترتون تشکر میکنین ؟ممنون میشم جواب بدین

خـــدایــا شکـرت 😍مـامـان دوقـلوهــا😍امیرو ارمین😍😘

من نکردم . این فکر ها مال قبل بچه هست بعد بچه ادم فراموش می کنه .

آقایون سایت برادرای من درسته که شما دست فرمون خفنی دارین ولی خواهشا درست برونین.  به همدیگه رحم کنین به بچه ها پیرمردها و پیرزن هاکه از خیابون رد میشن. فکر کنین نزدیکان خودتونن.به اونایی که یهو میپیچین جلوشون به اون بدبختیکه از همه جا بی خبر از روبرو میاد.  بعضی از خودروسازها بهمون رحم نمیکنن لااقل خودمون به خودمون رحم کنیم.  خیلی  زیاد شده این راننده هایی که زیگزاکی و خطرناک می رن.  دیگه دلخوشیمون یه مسافرته تو این اوضاع.   اونم باید هی تصادف ببینیم هی نگران جونمون باشیم؟  انصاف داشته باشین رحم کنین شما رو به هرکی اعتقاد دارین.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترجیح میدم از شوهرم تشکر کنم! دکتر پولشو گرفته قبلا! همسر بیچاره بی مزد و مواجب 

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!
واقعا تشکر می کنین؟چه ادم های مودبی هستین باریک

اره چرا ک ن 

بلاخره زحمت‌میکشن تو دوران باداری هستن کنارمون

دیگه باید تشکر کنیم

خـــدایــا شکـرت 😍مـامـان دوقـلوهــا😍امیرو ارمین😍😘
ترجیح میدم از شوهرم تشکر کنم! دکتر پولشو گرفته قبلا! همسر بیچاره بی مزد و مواجب 

اینکه اره 

چون من دو سقط داشتم رفت تحت نظر دکتر 

ایشالله چندروز دیگه هم زایمانمه شوهرمم خیلی این دکتر دوس داره و تعریفشو میده 

دوس دارم تشکر کنیم ولی تو این اوضاع اقتصادی نمیدونم‌چی براش بگیرم

خـــدایــا شکـرت 😍مـامـان دوقـلوهــا😍امیرو ارمین😍😘
من یه سبد گل بزرگ با یه جعبه شیرینی برای دکتر برم یه جعبه شیرینی هم برای منشی بردم

سبد گلتون چقد در اومد؟

خـــدایــا شکـرت 😍مـامـان دوقـلوهــا😍امیرو ارمین😍😘
من یبار دکتر بودم دیدم یه خانمی با نوزاد و جعبه شیرینی اومد از دکتر تشکر کرد . انقدر لحظه شیرینی بود ...

ای جونم ایشالله منم میخوام همینکارو کنم 

خـــدایــا شکـرت 😍مـامـان دوقـلوهــا😍امیرو ارمین😍😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792