2777
2789
عنوان

کرم پودر مای

4360 بازدید | 17 پست

کرم پودر مای کسی استفاده کرده 

یکی از کاربرا گفت خوبه امروز رفتم بخرم 

گفتم بلک دیاموند 

منتهی اول میخاستم تست کنم گفت پلمپه 

خوب من رنگاشو ندیدم نگرفتم 

حالا کسانی که استفاده کردن بگن لطفا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من‌سالهاست از همین‌مای معمولی سفیدا میزنم خیییلی هم راضی ام و خوب رو پوستم‌میشینه . 

اینجا خانوما میگن لک‌میاره ولی پوست من حتئ یه ذره لک و جوشم نداره و صافه صافه ‌

کی فکرشو میکرد یه روزی حرفامونو به آدمایی بزنیم که هیچ وقت ندیدیمشون...

یک کرم دیگه گرفتم ایرانی ولی پوشش خیلی خوب بود واقعا ازش راضی ام. هر جایی نداره ولی داشته باشم حتما مجدد می گیرم. رو قوطیش نوشته بود مال کدوم کارخونه بود من قوطیشو انداختم دور. روی تیوپش نوشته base beauty خیلی هم قیمتش خوب بود. مثل مای ولی کیفیتش عالی

خودت تصمیم بگیر!   امروز روز خوبی باشه؟   
تا چند ساعت میمونه رو پوستتون

تا وقتی بشورم دیگه ،من حتئ تو عروسیا و مهمونیا فقط از همین استفاده میکنم‌،اگه پوستت لک یا جوش داره یکم‌پنککم‌روش بزن دیگه قشنگ‌می مونه . البته من نمیزنم. 

نسبت به قیمتش راضیم‌و واسه مصرف روزانه هم سبکه.

کی فکرشو میکرد یه روزی حرفامونو به آدمایی بزنیم که هیچ وقت ندیدیمشون...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز