2789
عنوان

کیسه اب

146 بازدید | 9 پست

خانمها کسی تو هفته 18 یا کلا تو بارداری ترشح ابکی داشته ?? خطر داره?? امکان داره از کیسه اب باشه ? 

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم دارم یه وقتا غلیظیه وقتا رقیق

لباس زیرم خیس میشه یه وقتا اما اصلا احساس اینکه ازم اب بریزه ندارم

همش استرس کیسه اب دارم

هفته پیش سونو گفت نرماله

اما میترسم

گر نگهدار من آنست که من میدانم..شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد. پسرم تمام زندگیمه خدایا شکرت هزار بار
سلام عزیزم میخواستم بپرسم ریزش شما کم شد؟ من کم کاری دارم و ریزش شدید ب نظرت محلول شیوانا جواب میده؟

من ریزش دارم عزیزم و مدتهاست نمیزنم محلول شیوانارو ،برای بعضیا خوب جواب میده و بعضیام نه

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز