2777
2789
عنوان

ارتودنسی

134 بازدید | 15 پست

سلام دوستان

من قرار شنبه برم برای گذاشتن براکت و بریس دکترم گفت نیم ساعته تموم میشه بعدش می‌خوام برم کلاس میخواستم بدونم واقعا نیم ساعت تموم میشه یا یه حرف الکی گفته 

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه سرساعت ویزیتت کنه بله تونیم ساعت تموم میشه

واقعا

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔
چقدر هزینه 

چهارده 

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔
14میلیون تومن؟ 

اره عزیزم

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔
هردو فک14؟

بله عزیزم

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔
کدوم شهری؟چقدگرون

تهران 

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔
شهر ما هر فک2 الی3تومن😉

خوشبحالتون اینجا که یکی برای یه کف و گفت چهارده میلیون داشتم سکته میکردم

گاهی حجم دلتنگهایم آنقدر زیاد میشودکه😔                  دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود.....!                   دلتنــــــگم.....😢.                                             ⁦❤️⁩ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد ....!                                                              ⁦❤️⁩ خودم.....                     خودی که مدتهاست گم کرده ام😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز