2777
2789

من همیشه یه هفته قبل پریود کلی علائم داشتم ولی باید دیروز میشدم و انگار نه انگار ..هیچ علائمی ندارم

از دیگران شکایت نمی‌کنم..بلکه خودم را تغییر می‌دهمچرا که کفش پوشیدن راحت‌تر از فرش کردن دنیاست.
من همیشه یه هفته قبل پریود کلی علائم داشتم ولی باید دیروز میشدم و انگار نه انگار ..هیچ علائمی ندارم

منم این ماه علائمی نداشتم..ولی بعد 8روز الان پریود شدم..حالا اومدم بپرسم چی خوبه که پریودیم منظم بشه..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به دوسین خوردنت ادامهههه بده عزیزم

انتظار نداشته باش با یه بار خوردن زود خوب بشی

بهشم حساس نشو اصلا

اگر همین یه بار بوده اشکال نداره واسه همه خانما پیش. میاد

پسر عزیزتر از جوووونم عشقم فدات شم خوش اومدی به زندگی من و بابایی ❤️ قربون لپای قشنگت بشم دنیاااااام 🌹
به دوسین خوردنت ادامهههه بده عزیزم انتظار نداشته باش با یه بار خوردن زود خوب بشی بهشم حساس نشو اصل ...

دوماه تا 14پریودی میخوردم..اخه اینجوری نمیشه فهمید کی تخمک گذاریه

دوماه تا 14پریودی میخوردم..اخه اینجوری نمیشه فهمید کی تخمک گذاریه

شما چکار داری

اینطوری بدتره

اصلا کاری به تخمک گذاری نداشته باش

یه روز درمیون اقدام کن

پسر عزیزتر از جوووونم عشقم فدات شم خوش اومدی به زندگی من و بابایی ❤️ قربون لپای قشنگت بشم دنیاااااام 🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز