2777
2789
عنوان

نظر سنجی👋

83 بازدید | 7 پست

✔بر اساس تجربه خودتون یا اطرافیانتون آیا زیبایی چهره در خوشبختی و موفقیت در ازدواج خانوم ها نقش داره؟


                   یعنی:    خوشگلی=خوشبختی؟

تعداد رای : 18
نظرسنجی
بله
6
33%
خیر
12
66%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید باورتون نشه ولی خیلیا رو دیدم با چهره ی زیبا و رویایی بدبخت شدن و خیلیا هم معمولی و متوسط الان خوشبخت و موفقن زیادم دیدم خیلی زیاد نمیشه مثال بزنم 

فقط دراین حد بگم که ی نفرشون از نظر قیافه چنگی به دل نمیزد ولی الان همسرش یه دکتر داروسازهو زندگی عالی ای داره این فقط یکیشون بود 

 توجه کنید...اگر میتونید برای شفای یه پسربچه 15 ساله صرعی هفت تا حمد  بخونید باشد که خدا به دل پاک شما عزیزان نگاه کنه و دعاتون مستجاب بشه خیلی ممنون   

متاسفانه ادمای ناسالم که با ظاهر نمایی و تظاهر به افتاب ومهتاب ندیده بودن هر غلطی می خوان می کنن بعدم پسرای خانواده دار و رو نجیب خام رفتارشون می کنن چرا چون یا تظاهر دارند یا به واسطه خانواده خوبی که دارند

دیدم اطرافم که  می گم


متاسفانه ادمای ناسالم که با ظاهر نمایی و تظاهر به افتاب ومهتاب ندیده بودن هر غلطی می خوان می کنن بعد ...

فکر کنم آدمایی که دنبال خوشکلی میرن حقشونه که به این روز بیفتن😏

فکر کنم آدمایی که دنبال خوشکلی میرن حقشونه که به این روز بیفتن😏

بله حقشونه

خیلیا هم خوشگلی انچنانی  ندارن خودشونم کامل اکی نیستن فقط به واسطه خانواده ای که دارن محکوم به خوشبختی ان

ای کاش مردم ظاهر بین نبودن


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش