2733
2734
عنوان

لطفا من رو راهنمایی کنید.

752 بازدید | 4 پست
سلام دوستان ، من حدود یک هفته هست که پسرم رو از شیر گرفتم ، برای قطع ترشح شیر هر 12 ساعت نصف قرص داستینیکس می خوردم که به نظرم اثری نداشت بعد از اون هم هر 12 ساعت یک قرص بروموکریپتین طبق تجویز پزشک که اونم چندان موثر نیست و به خاطر عوارضش همش حالت تهوع دارم .... مامانایی که مشابه من بودن ممنون می شم اگه تجربشون رو در اختیار من بزارن برای قطع ترشح شیر چکار باید کرد ؟ چقدر طول می کشه که شیر خشک شه ؟ آیا لازم هست شیرم رو کمی بدوشم ؟
ندا جون حتما شیرت رو کمی بدوش. معمولا سه یا چهار روزه باید قطع بشه. ولی ممکنه این زمان واسه همه یکسان نباشه. من خودم تجربه ای در این زمینه ندارم چون همینطوری هم شیرم خیلی کم بود ولی از دیگران شنیدم باید کمی شیر رو بدوشی که باعث درد و رگه زدن سینه نشه.
عزیزم مال من چون شیرم کم بود خودش زودی خشک شد
ولی خواهر شوهرم چون خیلی شیر خوبی داشت و زیاد آخرین راهی که برای خشک شدن شیرش استفاده کرد آموکسی سیلین بود یعنی چرک خشک کن آنتیبیوتیک
ولی باز هم از دیگران بپرس این رو من شنیدم حالا چون تجربه خودم نیست نمیتونم بهت توصیه کنم
دیگر هیچگاه چنین روزی را با فرزندتان نخواهید داشت،فردا کمی پیرتر از امروزشان خواهند بود. امروز یک هدیه است، نفس بکشید و توجه کنید. آنها را ببویید و نوازش کنید، امروز لذت ببر مادر، پیش از اینکه متوجه شوی، تمام خواهد شد.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
دکتر من با دوشیدن شیر مخالف بود... میگفت دوشیدن شیر شینه رو برای ترشح و تولید شیر تحریک میکنه...

کاریش نداشته باش.... معمولا تا دو ماه طول میکشه که خشک بشه

من شیرم خیلی زیاد بود... هیچ دارویی هم نخوردم... حدود یک ماه طول کشید تا ترشحات قطع بشه...

البته الان که بیشتر از یکسال رد شده هنوز اگه فشار بدم یه قطره میاد که دلیلش رو نیمدونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687