2777
2789
عنوان

بچه ۴ماهم

174 بازدید | 21 پست

خانما امشب دیدم زیربغل سمت دخترم یه چیه غده مانند اومده بالا بهش دست میزنم اصلا دردش نمیاد کسی دیده همچین چیزی قلبم تو دهنه دلیلش چیه😭😭

وقتی که بمیرم هرچندم محکم بغلم کنین حس نمیکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزرگم هست تقریبا

نترس واکسنش نیست که توبیمارستان زده بچه داداشم همین جوری بودگفتن مایع واکسن بودخیلی ماساژ دادن ببردکترولی بهتر

خانما برا خانه دارشدنم صلوات مرسی🌹اگه دلت برادست خط بچگیت تنگ شدبادست مخالفت بنویس🌹چقدرسخت تنگ ماهی بودن بشکنی قاتلی نشکنی زندانبان🌹  
چطور

واکسن نترس هیچی نیست

خانما برا خانه دارشدنم صلوات مرسی🌹اگه دلت برادست خط بچگیت تنگ شدبادست مخالفت بنویس🌹چقدرسخت تنگ ماهی بودن بشکنی قاتلی نشکنی زندانبان🌹  
سمت چپ زده واسه شمام

آره

خانما برا خانه دارشدنم صلوات مرسی🌹اگه دلت برادست خط بچگیت تنگ شدبادست مخالفت بنویس🌹چقدرسخت تنگ ماهی بودن بشکنی قاتلی نشکنی زندانبان🌹  
نترس هیچی نیست منم خیلی ترسیدم،دکتر گفت با آب ماساژ بده کم کم خوب میشه

دارو هم داد؟؟سمت چپ بود؟؟واکسن چند ماهگیش زد

وقتی که بمیرم هرچندم محکم بغلم کنین حس نمیکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز