2789
عنوان

پودر دپي

146 بازدید | 9 پست

سلام خانمااااا به جز ليزر كردن واسه اصلاح اون ناحيه (پايين تنه) چه چيزي رو پيشنهاد ميكنيد كه تيغ تيغي نشه حداقل از همون روز اول و استفاده ازش هم راحت باشه.با ژيلت هم خيلي خشن هست و تيزه و همسر اذيت ميشه،هم بريدگي پيش مياد و خود ازم اذيت ميشه

پودر دپي از ته از بين ميبره؟

بله پودر دپی خوبه یعنی در حد واجبیه دیگه ولی من دپی یه ذره پوستمو خشک میکرد اخیزا پودر تیزبر مخصوص اپارتمان گرفتم بهتر و به صرفه تره 

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله پودر دپی خوبه یعنی در حد واجبیه دیگه ولی من دپی یه ذره پوستمو خشک میکرد اخیزا پودر تیزبر مخصوص ا ...


پوستو تیره نمیکنه ؟

به هر چه فکر کنی همون میشه پس مثبت فکر کن😚
بله پودر دپی خوبه یعنی در حد واجبیه دیگه ولی من دپی یه ذره پوستمو خشک میکرد اخیزا پودر تیزبر مخصوص ا ...


واقعا خوبه و خوب تمیز میکنه؟

مادرم و پدرم ، بگید چطوری صداتون کنم که برگردید واقعا بهتون نیاز دارم!
واقعا خوبه و خوب تمیز میکنه؟

بله دیگه مثل واجبی هست البته درست کردنش قلق میخواد نباید زیاد یا کم اب ریخت باید خمیر باشه ولی یه خمیر نرم نه سفت نه زیاد ابکی

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
بله دیگه مثل واجبی هست البته درست کردنش قلق میخواد نباید زیاد یا کم اب ریخت باید خمیر باشه ولی یه خم ...

اخه با ژيلت همچنان تيز ميمونه با پودر دپي هم همچنان همونجوريه؟

اخه با ژيلت همچنان تيز ميمونه با پودر دپي هم همچنان همونجوريه؟

نه اگر خوب بزنید یکی دو روز صافه تا وقتی سرش در بیاد وه بستگی به رشد موهاتون داره

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز