2777
2789
عنوان

تیتربتا

891 بازدید | 26 پست

بچه ها امروز روز ۳۰ سیکلم بود ازمایش دادم عدد بتام ۱۲۰ بود گفتن مثبته .خیلییییی خوشحالم ...از خوشحالی کلی گریه کردم .برای همتون ارزو میکنم این لحظه رو 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دعا کن عزیزم از ته دلت برای من ، ان شاالله ک ب حق صاحب این روزا بارداری و‌زایمان خوبی داشته باشی و فرزند صالح و سالمی نصیبت بشه

دور گردون گر دو‌ روزی بر مراد ما نگشت                دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

مبارکه😍😍

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
دعا کن عزیزم از ته دلت برای من ، ان شاالله ک ب حق صاحب این روزا بارداری و‌زایمان خوبی داشته باشی و ف ...

چشم عزیزم حتماااا انشالله بحق حضرت زهرا و امام رضای غریبمون بزودی زود تاپیک بارداریتو ببینم 😙😚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز