2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دخترمو بردم دکتر چند وقت پیش تب داشت کفت اول استامینوفن دادی دیدی تب بعد نیم ساعت پایین نیومد پروفن بده دکتر بیمارستانم بود من قبولش دارم حالا نمیدونم دیگه

دختر کوچولوم ۹ سالشه تشنج کرده وقتی ۶ ماهش بود و اون تشنج بدون تب کرد رو نغزش خیلی اثر گذاشته خیلی براش ناراحتم جیگرم خون💔خدا خواست امسال باردار شدم. دخترم مدرسه حاص میره بخاطر شرایطش که نمیتونه از خودش دفاع کنه خودم باید ببرم بیارمش اصلا به کسی اعتماد ندارم که سرویس بگیرم براش ... خیلی میترسم این رفت و امد بهم فشار بیاره یا وقتی دخترم مدرسه باشه من زایمانم شروع بشه و زایمان زودرس کنم چون سابقه زایمان زودرس دارم یا استراحت مطلقی بشم... دخترم اصلا از پس خودش بر نمیاد بخاطر بیناری در این حد که جرات ندارم حتا واسش سرویس بگیرم.هر کی هر کار بخواد باهاش کنه مثل دور از جون جسد بی حرکت میمونه بعدشم نمیتونه به من بگه چه اتفاقی براش افتاده.جرات ندارم واسش سرویس بگیرم خیلی شرایطم سخته😭بلاخره ادم از دات کسی خبر نداره میترسم دوبار دخترمو ببینن وضعیتشو بفهمن😭 خدا دشمنمم تو این موقعیت من نزاره الان بخدا با کریه مینویسمناخواسته باردار شدم الانم باید دخترمو خودم ببرم بیارمالان میترسم باز زودرس بشم یا بستری بشم دخترم چی میشه هیچ کسی رو ندارم بزارم پیشش هیچ کس😔

تا اونجایی که من میدونم شربت بروفن بر ای کاهش درده.

برای پایین آوردن تب حتما از استامینوفن استفاده کن.دست و صورتش رو با آب خنک بشور.لباساشو کم کن.جاشو خنک کن 

آدمهاى اين روزگار چنين اند : با گرگ بره ميخورند ، و با چوپان گريه ميكنند...

جورابش رو با آب ولرم خیس کن براش بپوش , زیر بغلش هم دستمال ولرم بذار تا تبش بیاد پایین , در مورد سوالت اطلاعی ندارم 

تیکر کاهش وزن تا شب یلدا 😍😍😍💪💪💪     گروه آبی : وزن شروع 75 , وزن فعلی 65 , وزن هدف 50

دختر منم تب داره.داره دندون در میاره

فعلا شب زنده دار اونم.اگه تبش بیشتر شد پاشویش میکنم.مادرم میگه بهتره آب ولرم باشه ویه کوچولو هم نمک تو آب بریزم

لیمو شیرینم برا تب خوبه وخاک شیری که با آب جوشیده ولرم درست شده باشه البته برای تبهای کم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز