2777
2789
عنوان

کیست solid

17891 بازدید | 43 پست

سلام دوستان ..روز ۱۲ سیکلم سونو انجام دادم که کیست solid به ابعاد ۵۷*۳۵ م م رویت شده.درموردش خوندم نوشته بود با جراحی یا لاپاراسکوپی برداشته میشه 

کسی بین شما کیست solid داشته؟؟؟ 

ممنون میشم اگه جواب بدین 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یعنی کیستی که ماده جامد داره

منم داشتم تهران بودم رفتم دکتر حتی تا ازمایش سرطان هم فرستادن گفتن حتی اگه جواب منفی باشه هم باید عمل کنی

نمیدونم چقدر اعتقاد داری رفتم قم بعدم جمکران وقتی برگشتم یه دوره قرص خوردم رفتم دکتر اثری از کیست نبود مطمئنم ک خداصدامو شنید

خدایا مرسی که هستی💖
اخه بیشتر کیستها با پریود شدن رفع میشه ولی این درموردش خوندم خطریه 

نه این کیست اینجوری نبود   و باید قرص جلوگیری مصرف می کردم ولی چون اقدام ب بارداری داشتم دکتر گف برو ۲ ماه دیگه بیا ببینم چی میشه اگه باردار نشدی یه فکر دیگه کنم ک باردار نشدم و اون تایم ولی کیست خود ب خود بر طرف شده بود      و اینو بگم من خودم سیاه دانه عسل زیاد خوردم تو اون دو ماه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز