nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 عنوان چرااااا من 426 بازدید | 59 پست من هفته شیش بارداری ام چرا هیچچچ علائمی ندارمممم دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊 1397/10/25 | 11:09 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
صدف۶۸ عضویت: 1396/07/23 تعداد پست: 17766 صبر کنمنم همینجوری بودم از ۸ هفته داغون شدمکارم به سرم کشید شهید تهرانی مقدم : “فقط انسان های ضعیف به اندازه ی امکاناتشان کار میکنند”
آرزو53 عضویت: 1395/05/26 تعداد پست: 3156 حالا زوده فقط تو....تو بهترین اتفاق زندگیم بودی ،هستی و خواهی بود.
amnihan عضویت: 1397/08/26 تعداد پست: 2438 طبيعيه براي بعضيا علايم نداره چرا الکي نگران ميکنيدخودتونو رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما
مریم_مقدس4 عضویت: 1390/04/02 تعداد پست: 27264 خوب خیلیها ندارن.خوشی زده زیر دلتون ها زندگیتون رو بکنید
artistbanoooo عضویت: 1397/07/08 تعداد پست: 2419 من تازه بي بي چكم مثبت شده دارم از حالت تهوع ميميرم هيچيم نميتونم بخورم نميتونم بخوابم تو خواب بالا ميارم ميخام سقطش كنم 😞
nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 هرکی یه جوره دیگه واقعا خیلی نگرانم اخه هیچ علائمی ندارم انگار ن انگار ک حاملم دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊
nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 من تازه بي بي چكم مثبت شده دارم از حالت تهوع ميميرم هيچيم نميتونم بخورم نميتونم بخوابم تو خواب بالا ... وای این چه حرفیهههه چرا سقط مگ نمیخواستی نکن بخدا خیلیا تو حسرت همین حال بدتن دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊
nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 خوب خیلیها ندارن.خوشی زده زیر دلتون ها زندگیتون رو بکنید یعنی هیچیییی اخه دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊
artistbanoooo عضویت: 1397/07/08 تعداد پست: 2419 وای این چه حرفیهههه چرا سقط مگ نمیخواستی نکن بخدا خیلیا تو حسرت همین حال بدتن نه نميخاستم حالم خيلي بده 😭
nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 طبيعيه براي بعضيا علايم نداره چرا الکي نگران ميکنيدخودتونو خدا کنه اخه علائم ندارم فکر میکنم شلید بلایی سرش اومده دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊
arameshm عضویت: 1397/07/24 تعداد پست: 22322 خب بهتر تازه راحتی😆 من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 صبر کن منم همینجوری بودم از ۸ هفته داغون شدم کارم به سرم کشید خدا کنه من ک راضبم اونجوری خیالم راحته ک حاش خوبه و داره بزرگ میشع دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊
nwfas مدیر استارتر عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 3048 نه نميخاستم حالم خيلي بده 😭 سوپرایز خدا بوده پس 😍😍😍😍 دخترم هدیه خداست 😍من یه نارنجی پُرر انگیزم 🧡💥🔥 گروه نارنجی🧡 وزن اولیه» 75😓 وزن فعلی»73😐هدف اول» 65😉 هدف دوم» 60😊 هدف سوم»56🤗 قدم 168😊😊