2777
2789

من ۲ماهه زاییدم دومین زایمانمه،خون ریزیه پریودام خیلیه و کم خونم دکتر گفته هر وقت پریود شدی بیا بذار که پریودات کم باشه خون ریزیش،و کمخونیتو جبران کنه ،فعلا که پریود نشدم،

میترسم درد داشته باشه نحو گذاشتنش😞

امیری حسین و نعم الامیر

من سال 91 گذاشته بودم چهار سال هم داشتم 

سه ماه بعد از زایمانم گذاشته بودم تا گذاشتم هم پریود شدم سه چهار بار اول که پریود میشدم خیلی زیاد بود بعدش کمتر از حالت عادیم بیشتر بود ولی نه خیلی زیاد با مفنامیک کمتر میشد تو اون مدت خیلی دچار قارچ میشدم و زخم دهانه رحم گرفتم که بادارو حل شد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۲ماهه زاییدم دومین زایمانمه،خون ریزیه پریودام خیلیه و کم خونم دکتر گفته هر وقت پریود شدی بیا بذار ...

دکتر به منم گفت میرنا خونریزی رو خیلی کم میکنه.تحقیق کردم واقعا همینطور بود هم خونریزی کم میشه و هم درد پریود.بعضی ها کلا خونریزیشون قطع میشه یا در حد لکه بینی.من دو ماهه گذاشتم ولی همش در حال خونریزی هستم با دارو میشه لکه بینی.سونو هم نشون میده  که میرنا کاملا خوب جاافتاده ولی گفته این دوره روز سوم پریودت بیا سونو انجام بدم.میگه توی بعضی ها یکم زمان میبره که جا بیفته ولی واقعا خسته شدم که مدام خونریزی دارم.

بهترین آیودیه و مطمئن ترین راه پیشگیری من بعد از گذاشتن یکماهه اول پریود داشتم و بعدش کلا قطع شد م ...

من از جمهوری خریدم ۷۰۰ بعضی ها گرونتر میدادن.مال بایر آلمان رو باید بخرید.دکتر ۵۰۰ گرفت که گذاشت واسم.۳۰۰ هم میگیره که در بیاره

بله عزیزم آیودی میرنا هورمونیه و خونریزی رو خیلی کم میکنه و برای من کلا قطعش کرده

عزیزم شما وقتی گذاشتی بعدش دچار خونریزی شدی؟اگه اینطور بود تا چند وقت خونریزی و لکه بینی داشتی؟میخوام بدونم نرماله و بدنم بهش عادت میکنه یا اینکه غیرعادیه و بهتره برم برش دارم؟

بهترین آیودیه و مطمئن ترین راه پیشگیری من بعد از گذاشتن یکماهه اول پریود داشتم و بعدش کلا قطع شد م ...

توروخدا جواب منو میشه بدید.خسته شدم واقعا نمیدونم چکار کنم😭😭😭😭

بچه ها یعنی باعث میشه اصلن پریود نشیم؟؟زن داداشم یک سال و 4ماهه ای یو دی گذاشته بعد از زایمانش و هنوز پریود نشده..علتش چیه؟

دوست دارم مادر باشم.فرزندم الهی که به حق سمنوی فاطمه بر من نازل شوی..روی چشمانم بزرگت میکنم..فقط نامدار باش و پرافتخار..خداوندا بگذر از گناهانی که مانع از مادر شدن من میشود..خداوندا میخام همه ی عمرم مادر باشم..امیدم را ناامید مکن..یا ارحم الراحمین..ع
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش