واقعا در تعجبم بعضیا چرا انقد نخود مغزن .که دروغ میگیو غیر واقعیه که دوقلو زاییدی و اینجاییو کسیو نداریو .کسیو دارم ولی ادمی نیستم که برای راحتی خودم دیگرانو به زحمت بندازم .تو انقد شعور نداری که من اومدم دردو دل کردم جای دلداری نمک روی زخم میپاشی. مگه مغزه خر خوردم دروغ بگم ؟با این کار معروفیتی نصیبم میشه؟پولی نصیبم میشه؟ فالوور یا لایک؟کدوم ادمه خری میاد دروغ بگه که ترحم بخره؟.اینجا تنها جاییه که توش راحتم اینم بهم نمیبینید؟ .واقعا نمیگذرم از تویی توی تایپیک قبلیم قضاوتم کردی به فاطمه ی زهرا بابت قضاوتت حلالت نمیکنم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
وقتی میام نی نی سایت پشمااام،کرک و پرم،برگام از تعجب میریزه🍃🍂🍂🍂🍃🍁🍂🍃🍂🤯😳یه چیزایی میشنوم و میبینم ک بعضی وقتا فک میکنم که من از سیاره دیگه اومدم یا اینا از یه سیاره دیگه ای هستن😳🤯😲🤯😳🙄🤯🤯🤯