من گذاشتم.دکتر میگفت واسه افرادی هم که پریودهای دردناک و طولانی و خونریزی زیاد دارن خیلی خوبه.درموردش تحقیق کردم خیلی خوب بودش نتیجه،ولی خودم گذاشتم الان ۵۰ روزه مدام خونریزی و لکه بینی دارم.با دارو قطع میشه ولی باز پریود میشم قطع نمیشه.کسی میدونه این خونریزی ها توی این نوع آیودی که هورمونی هست تا چند وقت ممکنه پیش بیاد؟