من دو روز پیش بعد نزدیکی خون قرمز دیدم ولی زیاد نه بعد از اون لکه های سیاه ولی کم می اومد الان خدا رو شکر خیلی کمتر شده و انگار اصلا نیست.. درد کمر و شکم هم نداشتم ولی بهم گفتن تست بزار شاید افتاده.. ۴ ۵ هفته ای هست فکر کنم ک باردارم اول کارمه.. شبی که خون قرمز لومد وقتس رفتم دستصویی چشام خواب الود بود انگار خون سیاه اومد ازم ولی درد چیزی نداشتم.. احتمال داره افتاده باشه؟😭 خیلی نگرانم... ۴شنبه نوبت سونو دارم تا اون موقع میمیرم و زنده میشم.. ینی سوالم اینه که احامال داره چون هفته های اولم و جنین خیلی کوچیکه بدون درد سقط بشه؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دختر قشنگم ، عزیز مامان من با تو خوشبخت ترینم😍🧿🧚♀️. فکر نکن چون جوابتو نمیدم کسی هستی... اتفاقا چون هیچی نیستی جوابتو نمیدم و حوصله کَل کَل با تو رو ندارم و مهمتر اینکه کاربریمو دوست دارم نمیخوام به خاطر یک عدد هیچ از دست بدم🤗
منم پنج هفتم بود دقیقا ک دو قطره لک سیاه دیدم درد هم داشتم رفتم سونو ک گفت هنوز قلبش تشکیل نشده یک هفته بعدش ک رفتم سونو داخلی همه چیزش خوب بود خداروشکر ولی تا دوهفته لک بینی داشتم ک با استراحت خوب شدم