دو هفته ست دندونمو عصب کشی کردم ولی با اون دندونم هیچی نمیتونم بخورم وقتی چیزی بهش میخوره درد میگیره یعنی تا آخر عمرم همینطوری میمونه؟ ممکنه موقت باشه و مثل قبلش بشه؟ الان دو هفته گذشته درست میشه؟
اگه همون دندونی ک عصب کشی شده پر کردی ؛احتمالا ی کوچولو بلنده ک درد میکنه و نمیتونی رو هم بذاریش..باید بری پیش دکتر تا یه فرز پرداخت روش بکشه و صافش کنه..اما اگه پر نکردی دردش غیر طبیعیه..چون نهایتا تا ده روز باید درد میکرد...برو دکتر ببینه شاید عصب کشیش مشکل داره