2777
2789

برو پيش روانپزشك

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلیل خاصی داره؟یکم قران بخون اروم شی

درمهربانی همچون باران باش که در ترحمش علف هرز و گل سرخ یکی است ...اینجا همه مجازین چه خوب باشن چه بد تا یک ساعت دیگه که تو به روزمرگی هات برسی اونا از یادت میرن ...ادب نشانه شخصیت انسانه پس با انسانی که ادب نداره بحث نکن ...اینجا عده ی زیادی هستن که میگن ما انسان دوستیم ولی به هرچیزی که مطابق میلشون نباشه توهین میکنن...به کسی که تو ۱۷ سالگی ازدواج کرده میگن بدبخت و بیچاره و چون مجبوره داره تظاهر به خوشبختی میکنه ...اینجا آدمها با حرفای قلمبه سلمبه هرچی دلشون میخواد بهم میگن ولی در نهایت مجازین و حقیقی نیستن ...

منم بعضی وقتا اینجوریم 

هدف تعیین کن سعی کن بهش برسی 

اینجوری امیدوار میشی 

امضامو تا آخر بخون خیلی به دردت میخوره                              آزمایش خون خیلی ساده ای وجود داره به نام آزمایش ذخیره تخمدان یا amh . این ازمایش نشون میده چه قد تخمک داری اگه عدد ذخیرت خیلی بالا باشه تنبلی داری و زودتر درمان کن تا درد نازاییو نکشی چون همه تنبلی ها راحت درمان نیستن.اگه عدد کم باشه ،یعنی ذخیره تخمک نداری و داری به یائسگی نزدیک میشی و باید زودتر باردار بشی و اگر مجردی تخمک فریز کنی که بعدا مجبور نشی از زن دیگه تخمک بگیری و کارت به تخمک اهدایی بکشه .جدی بگیرید و انجام بدید چون وقتی علامت یائسگی خودشو بروز بده دیگه تخمک زیادی نمونده و اگرم مونده باشه ممکنه پوچ باشه و همون طور که گفتم همه تنبلی ها راحت درمان نمیشن و بعضی هاشون فقط مجبورن آی وی اف کنن .پس این ازمایشو انجام بدید هزینش حدود دویست هزار تمنه اما هزینه ای وی اف و یا تخمک اهدایی صد برابر این ازمایش هست تو همین سایت کسایی وجود دارن که زیر بیست سال سن دارن و یائسه شدن و یا تنبلی تخمدان دارن و سال ها نازا بودن .

منم امروز یه حسایی تو همین مایه ها دارم، دوباره پری شدم ، هر بار نا امیدوار تر میشم😢 با این حس باید چی کار کرد آخه؟ حس اینکه دلت می خواد مادر بشی ، چه جور میشه باهاش کنار اومد؟ سرکوبش کرد؟ بچه ها هر کدوم از ما یه چیزی تو زندگیش داره، هیچکی تو این مورد تنها نیست

خدا حفظ کند تو را که هدیه ی خدایی 🍀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز