2777
2789
عنوان

بارداری پوچ

194 بازدید | 8 پست

سلام من با ای یو ای باردار شده بودم بد سه سال اما توی هشت هفته سقط شد بخاطر اینکه جنینی با کیسه توی ساک دیده نشد الان زدم نت نوشته بچه خوره ...ـایا دوباره نکرار میشه ..بدسقطم ۱۶روز بدش پریود شدم میخوام پریود بدی برم ای یو ای .. کسی عین من بوده ایا پریود بعدی برم خوبه یا نه خسته شدم دلم بچه میخواد 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من اطلاعیندارم

اما بهتره حداقل دوماه به رحمت استراحت بدی.

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧

سلام من قرص راکوتان میخوردم برای جوش صورتم علاوه بر اون ناراحتی اعصاب و افسردگی شدید هم داشتم با این که جلوگیری میکردم متاسفانه ناخواسته باردار شدم به هر دری زدم بی نتیجه بود هیچ دکتری حاظر نشد حتی بهم بگه چکار کنم من موندم و یه بچه توی شکمم که معلوم نبود اگه دنیا بیاد چه مشکلاتی داره 

هزارتا شماره توی اینترنت بود که قرص برای سقط میفروختن به همشون زنگ زدم هر کدوم یه چیزی میگفتن که اصلا نتونستم به هیچ کدوم اعتماد کنم و بیشترشون مرد بودن .واقعا درمونده شده بودم و حال روحیم هر روز خرابتر که توسط یکی از دوستام خانم دکتری رو بهم معرفی کردن که تونستم ازشون قرص میزوپروستول یا همون سایتوتک اصل رو ازشون تهیه کنم این که داروخانه بود و اون خانم پزشک بود واقعا خیالم راحت بود و قرصو ازشون تهیه کردم و طبق روش و دستور العملی که داد طی چند ساعت کارم انجام شد واقعا باورم نمیشد به این راحتی مشکل به این بزرگی حل بشه و طی 6 ساعت همه چی تموم شد و راحت شده بودم 

اگه کسی میخواد این کارو انجام بده و شرایط نگهداریشو نداره قرصو از یه جای مطیمن بخره نه از این دلال ها که اومدن سایت زدن و سوادی هم در این زمینه ندارن 

شماره اون خانم دکتر 09217375230 بود واقعا به من کمک بزرگی کرد الان 10 روزه از این قضیه میگذره و نتیجه سونوگرافی نرمال و طبیعی بوده 

الهی هیچ کس ناخواسته حامله نشه    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792