2777
2789

بنظرم سختی بعد طلاق خیلی بیشتره

دیگه بیخیالت شدم.چشم انتظارت نیستم.بود و نبودت رو سپردم دست خدا.دیگه میخام از ثانیه هاو لحظه هام استفاده کنم.سالها جوونیمو به پای انتظارت سوزوندم.هم توی خواب دلتنگت بودم هم بیداری.اما الان دیگه کافیه.اگه اومدی جات تو قلبمه❤ اگه نیومدی سهم من نیستی و حتما قراره نباشی.واسه داشته هام شاکرم و واسه نداشتنت کافر نمی شم................هی با توام " نی نی"

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گاهی وقتا خیلیم خوبه البته به عنوان اخرین راه

   تو عاشق نبودی که دردودل عاشقا رو بفهمی💕           تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی💓              تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم💞                 دلت تنگ نبوده ، میخندی تا از حس دلتنگی میگم💔            تو تنها نموندی تا حال دل بیقرارو بفهمی💓                      عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی💗                  تو از دست ندادی بفهمی چیه ترسه از دست دادن💖            جای من نبودی بدونی چیه فرقِ بین تو و من🖤                                                                                                    اونجا که یه دختر میگه "تو قول داده بودی"                  قابلیت اینو داره که عرش خدارو بلرزونه🖤                                                                                                                                                       

هیچوقت سیاه و سفید به موضوع نگاه نکنید هرچیزی باید درموقعیت مناسب استفاده بشه طلاق هم‌همینه یه وقتایی رهایی فرد از بدبختی رو تضمین میکنه یه وقتایی هم نه. بنظرمن در این رابطه باید احاطه کامل به وضعیت زندگی مشترک و شرایط خودت داشته باشی

من به دستان خدا خیره شدم ... معجزه کرد [smiley]l/l_70.gif[/smiley]

بعضی وقتا بهترین راه چاره اس.... وبعضی وقتا راه چااااااه هست راه چاااااره نیست..

آقا جون من هرجا چشمم به اسم مبارکت میخوره، اشکم روان میشه، قلبم به درد میاد. میگم  امکان نداره من از درگاهتون دست خالی برم. السلام علیک یاابا عبدالله الحسین(ع) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز