2777
2789
عنوان

شوهر دهن لق

709 بازدید | 32 پست

دیگه خسته شدم هرچی در مورد هرکس بهش میگم عینن میبره میزاره کف دستش دیشب خونه دوستم ابرو رفت تازه زیر بارم نمیره دلم میخاد خفش کنم اخه خداااا 

اگر پاداشا بودم شک نکن صدای خنده ات را سرود ملی میکردم مادررررررر😚😚😚

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اصلا فکرشو نمیکردم اینو بگه شاخ در اوردم

دیگه نگو

مهربان و ملایم باش، اجازه نده دنیا تو را زمخت و خشن نماید… به درد و رنج اجازه نده تو را بیزار نماید… به تلخی ها اجازه نده، شیرینی زندگیت را، از تو بربایند  
چیز خیلی بدی گفته؟؟

بابا اون بنده خداهاااا چندسال پیش یه بچه انداختن از قصد روستم بهم گفته بود شوهرش از این ماجرا ناراحت بود گفته بود کسی نفهمه رفت به شوهرش گفته بچه رو از قصد انداختین من میدونم.بعد شوهرش مریضه غده داره هی جلوشون میگهههه غدت خوب شد هیچکس نمیدونست مریضه

اگر پاداشا بودم شک نکن صدای خنده ات را سرود ملی میکردم مادررررررر😚😚😚
بابا اون بنده خداهاااا چندسال پیش یه بچه انداختن از قصد روستم بهم گفته بود شوهرش از این ماجرا ناراحت ...

😅😅😅😅

برای سلامتی بچم یک صلوات برای سلامتی امام زمان بفرستید .💓🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
😅😅😅😅

یعنی قشنگ خاکم کرده اخه مرد بشین سر جات تو چیکار داری کی چیکار کرده.خسته شدم بار اولش نیست بعد زیربار نرفتنش بیشتر اذیتم میکنه

اگر پاداشا بودم شک نکن صدای خنده ات را سرود ملی میکردم مادررررررر😚😚😚
خودتو ادب کن جلو زبونتو بگیر

خیره سرم اومدم دلداریش بدم اوناهم بچشون سقط شده غصه نخوره ما بچه نداریم رفته گفته

اگر پاداشا بودم شک نکن صدای خنده ات را سرود ملی میکردم مادررررررر😚😚😚
بابا اون بنده خداهاااا چندسال پیش یه بچه انداختن از قصد روستم بهم گفته بود شوهرش از این ماجرا ناراحت ...

وای چه بد....واقعا دیگه هیجی نگو بهش....البته مردا یه رگ دهن لقی دارن همه....هر چی هم بگی ب کسی نگو زودتر میگن 

😁😁😁😁 عین بچه 5 ساله می مونه غیر قابل کنترله توهم هرچی  میگه بذار کف دست دیگران تنبیهش کن. البته یکی دوبار. بفهمه چ حالی میشه ادم . .  هیچی دیگه بهش نگو حتی مسایلی ک پیش پا افتادن یا مثلا مسایلی ک باید میگفتی  ک اعتراض کرد بگو تا درست نشی همینه 

❌️کلاس مکالمه و گرامر از پایه❌️ قسطی❌️ بعداز رضایت شهریه رو بده 🤓  با روش ابداعی خودم سریع و اسون و کم هزینه  اینم  نطر شاگردای نی نی سایتم https://www.ninisite.com/discussion/topic/3625153/کی-دوست-داره-زبان-فول-بشه-پولشم-بعداز-رضایت?postId=116182736
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز