2789
عنوان

مشورت

87 بازدید | 14 پست

خانمادخترم امسال ديپلم حسابداري ميگيره  معدل پارسالش ١٩بودقراربودكنكوربده  الان يه آشناداريم شركت داره گفته اگه تابستون يه دوره كلاس حسابداري بره استخدامش كنه حقوق ومزاياي خوبي داره  اين شركت  دخترم ميگه همه ميرن دانشگاه كه برن سركارمن چون كارم حله ديگه خرج اضافه نكنم برم دانشگاه الان بيشترتحصيلكرده هابيكارن امامن آرزومه دخترم ميرفت دانشگاه شمانظرتون چيه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کارو از دست نده بهتره درسو همیشه میشه خوند ولی کار همیشه در دسترس نیست البته منظورم کاره خوبه

مواظبِ حرف هایتان باشید، حرف ها گاهی از زباله های هسته ای هم خطر ناک ترند، بعضی هایشان را در هیچ جایِ این کره خاکی نمی توان چال کرد...
خب ساعت هفت صبح تاپنج عصر سركاربايدباشه

خیلی ها با این شرایط ارشد و دکترا میخونن


یه مدت که کارشون رو غلطک بیفته مثلا بعد از یک یا دو سال  خود دخترتون نیاز به تحصیل هم حس میکنه


چون هم همکاراش تحصیلات دارن هم روی حقوقش اثر داره

واي تواين دوره  دهه هشتاديهاديپلم زشت نيست

ماشالله با این معدلی ک شما میگین بچتون داره پس هوشش هم عالیه. خب دانشگاه غیر حضوری بره

مواظبِ حرف هایتان باشید، حرف ها گاهی از زباله های هسته ای هم خطر ناک ترند، بعضی هایشان را در هیچ جایِ این کره خاکی نمی توان چال کرد...

دانشگاه های پیام نور معمولا اینجوری قبول میکنن ک بخاطر معذوریت شغلی همون اول ترم با اساتید صحبت کنن و سر کلاس نرن. ولی با بچه های کلاس هماهنگ باشن واسه جزوه ک فقط سر امتحان برن

مواظبِ حرف هایتان باشید، حرف ها گاهی از زباله های هسته ای هم خطر ناک ترند، بعضی هایشان را در هیچ جایِ این کره خاکی نمی توان چال کرد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792