شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 عنوان وزن جنین 107 بازدید | 10 پست سلام سی و یک هفته و ۵روزمه وزن جنینم ۱کیلو ۴۸۰گرم هستش بنظرتون کم نیس برای افزایش وزنش چیکار کنم ؟ 1397/10/15 | 22:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مریم_گلی_۳۱ عضویت: 1397/05/29 تعداد پست: 4004 شاید ژنتیکتون ریز هست،فکر کنم تو این سن باید ۱۷۰۰ اینا باشه،دکترتون چیزی نگفت؟نظرش چی بود؟ خدایا شکرت که منو به آرزوم رسوندی 😇 خدایا ممنونم که آرامش رو تو دلمون قرار میدی
شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 شاید ژنتیکتون ریز هست،فکر کنم تو این سن باید ۱۷۰۰ اینا باشه،دکترتون چیزی نگفت؟نظرش چی بود؟ سونوگرافی گفت کمه یکم ولی دکترم نبود که نشون بدم
گلیییییی عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 13834 سونوگرافی گفت کمه یکم ولی دکترم نبود که نشون بدم عزیزم بستنی و دلستر کباب و چهار مغزو پودر لیدی میل بخور چونوزنش کمه من ۳۲ هفته و ۲روز ۱۷۰۰ بود گفت کمه پسراولمم تو ۳۲ هفته ۱۴۰۰ بود ک ۳۶ هفته ۲۳۰۰ بدنیا اومد 😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 عزیزم بستنی و دلستر کباب و چهار مغز و پودر لیدی میل بخور چونوزنش کمه من ۳۲ هفته و ۲روز ۱۷۰۰ ... خب اگه کم باشه وزن یعنی چی میشه بخدا از لحاظ تغذیه هم خوبم
مریم_گلی_۳۱ عضویت: 1397/05/29 تعداد پست: 4004 سونوگرافی گفت کمه یکم ولی دکترم نبود که نشون بدم انشالله خیره عزیزم،زودتر نشون دکتر بده حتمامصرف پروتئینت رو خیلی بالا ببر،گوشت و جوجه کبابی بخور خدایا شکرت که منو به آرزوم رسوندی 😇 خدایا ممنونم که آرامش رو تو دلمون قرار میدی
شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 انشالله خیره عزیزم،زودتر نشون دکتر بده حتما مصرف پروتئینت رو خیلی بالا ببر،گوشت و جوجه کبابی بخور ممنون عزیزم
گلیییییی عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 13834 خب اگه کم باشه وزن یعنی چی میشه بخدا از لحاظ تغذیه هم خوبم میدونم عزیزم ساید جفت خونرسانیش خوب نیس منفشار بالا بود خوب وزننمیگرفت غلظت خونم داشتم هیچی ان شالله بدنیا بیاد شیر بخوره وزنمیگیره ولی خب سخته بچه ریزه میزه بالا پایین کردنش 😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 میدونم عزیزم ساید جفت خونرسانیش خوب نیس منفشار بالا بود خوب وزننمیگرفت غلظت خونم داشتم&nbs ... خیلی نگرانم خیلی گریه کردم چون که من تغذیم خوبه خداروشکر فقط نمیدونم چرا انقد کم وزن شد
گلیییییی عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 13834 خیلی نگرانم خیلی گریه کردم چون که من تغذیم خوبه خداروشکر فقط نمیدونم چرا انقد کم وزن شد ن بابا گریه نداره من بچه اولم با ۲۳۰۰ بدنیا اومد خداروشکر مشکلیمنداشت تو ۶ماهگی ۷کیلو وزنش بود 😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 ن بابا گریه نداره من بچه اولم با ۲۳۰۰ بدنیا اومد خداروشکر مشکلیمنداشت تو ۶ماهگی ۷کیلو وزنش بود چی بگم والا...خیلی اذیتشدم البته خودم جثم کوچیکه باباش ماشالا خوبه میگم شاید سر خودم رفته