2789

دلم میخواد فقط بخوابم کلافه و بی حوصله ام دوس ندارم اصلا غذا بپزم .قبلا اینجوری نبودم ..۳ سال ی جای دیگه دانشجو بودم ک اونجا زمستون نداش یعنی ن برف ن سرما مث پاییز بود زمستونش .بعد اون ک اومدم شهر خودم کوهستانی و سرده اینجا تا برف میشینه زمین من غم عالم میشینه ب دلم میخوام مث درختا و حیونا بخوابم بهار بیدار شم ک هوا خوب باشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر روز نیم تا یکساعت در مکانی باش که نور آفتاب رو ببینی. منم قبلا افسردگی زمستانی میگرفتم، با این رو ...

دلم میخواد همش بخوابم تو تاریکی بمونم اصلا هوای بیرون نخوره بهم 

دلم میخواد همش بخوابم تو تاریکی بمونم اصلا هوای بیرون نخوره بهم 

اینکه دلت چی میخواد مهم نیست...بهش عمل کنی بدتر میشی. سریع برو توی جایی که نور آفتاب رو ببینی تا سرحال بشی 

تو را من چشم در راهم لندکروز خوشگلم

به خاطر اینکه نور خورشید واقعا گرما بخش جسم و روح هست و توی پاییز و زمستان  این حالت سراغ خیلی ها میاد 

توی خونه گرما بخشی کن زندگی رو از جریان ننداز 

کیک شیرینی پزی کار هنری گوش دادن به موسیقی کتاب خوانی 



درد من حصار برکه نیست!!!!درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است!!!!!! 
دلم میخواد همش بخوابم تو تاریکی بمونم اصلا هوای بیرون نخوره بهم 

من دقیقن مس تو بودم عاشق تاریکی بودم تو زمستون ینی کارم ب جایی رسیده بود ک مامانم حق نداشت بیاد تو اتاقم لامپ یا پرده رو بزنع کنار کلافه میشدم

حرص چیو میخوری!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز