2777
2789

نفرت انگیز بووووووود مثل همه ی روزای دیگم

در حال مرگم مرگگگگ

دلم بهانه دارد!                                                          تو میدانی بهانه چیست؟                                          بهانه همان است که چمدان خالی را میگذاری کنار در تا بترسد، روسرت ات را شل میبندی تا اشاره کند "بکش جلو آن بی صاحب را " بی آنکه چتر بر سرت بگیری به باران میروی تا چتر نگاهش را روی سرت که نه روی دلت نگه دارد... خلاصه برای ما فقیر فقرا که به داشتن یک کف دست مهر و محبت محتاحیم ، بهانه همان است که دلت پرواز بخواهد اما کلی هزینه بابت قفس داده باشی...                      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سینه در دهان دخترک..خونه داغون .کاش یکی و داشتم دخترم و نگه داره ۲ ساعت خونه تمیز کنم

پارسال این موقع دخترک در درونت خفته بود

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       
سینه در دهان دخترک..خونه داغون .کاش یکی و داشتم دخترم و نگه داره ۲ ساعت خونه تمیز کنم


منم سینه در دهان پسرک..خونه داغون

.کاش یکی و داشتم دخترم و نگه داره ۲ ساعت خونه تمیز کنم😖😖😖😖😖

نرهای نااااامحترم لطفا درخوا ست ندید ! شما اگه مرد بودید و به درد بخور .الان توی دنیای واقعی یکی هم صحبت شما میشد

ظهر برادرشوهر بزرگم دعوت کردم براناهار.حوصله م سررفته بود.شوهرمم سرکاره.الانم دراز کشیدم شام هیچی نداریم شاید فلافل بخوریم😊

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧

شوهرم و دخترم خواب منم گوشی در دست ‌و یه عالمه کار دارم که حوصله ندارم از الان استرس دارم دخترم یکشنبه واکسن ۸اماهگی داره

دخترم ما خیلی منتظرت بودیم مخصوصا خواهرت ولی تو پیش خدا رو دوست داشتی هیچوقت اون روی ماهت رو فراموش نمیکنم😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز