mah67 مدیر عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 12820 عنوان در چه حالین | مشاهده متن کامل بحث + 380 بازدید | 59 پست سلامخوبیدچی کارا می کنیدجمعه خوبی بودبهتون خوش گذشت 1397/10/14 | 17:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
baran163 عضویت: 1394/08/16 تعداد پست: 4576 من جمعه هامیام خونه مامانم ازصبح گوشی دستمه مییخورم ومیخوابم تاوقتی میرم پسرمم خواهرم نگه میداره درطول هفته جمعه است که بهم خیلی حال میده😊 خدایادوست دارم
نازنین۱۳۷۷ عضویت: 1397/03/17 تعداد پست: 4790 خونه خیلی بهم ریخته فردا امتحان دارم هیچیم نخوندم از صبح فقط یه تیکه کیک خوردم گشنمه نمیدونم چیکا ... وواااای منم فردا امتحان دارم هیچی نخوندم 😎😎😎فقطم یه صبحانه خوردم الان دارم میمیرم از گشنگی خدایا شکرت😍خدایا شکرت که میتونم حال بقیه و خوب کنم 😍خدایا شکرت که دارمت😍
مردمتولد1360 عضویت: 1397/04/21 تعداد پست: 7772 الان از مشهد اومدم زیره پتو کناره بخاری التماس دعای مخصوص اللهم صل علی فاطمه و ابیها
pesteh_2 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 36309 تازه از مشهد رسیدین ؟؟ من دیشب از خونه مون تا فلکه آب پیاده رفتم . بارون میامد . با چتر پیاده روی ک ... اره همین الان رسیدم...بارندگیش محشر بود ولی من حسه پیاده روی نداشتم فقط با ماشین بودم میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین
مردمتولد1360 عضویت: 1397/04/21 تعداد پست: 7772 اره همین الان رسیدم... بارندگیش محشر بود ولی من حسه پیاده روی نداشتم فقط با ماشین بودم امام رضا پشت و پناهتون باشه انشاالله .خاک پای زائرین امام رضا توتیای چشم ماست . اللهم صل علی فاطمه و ابیها
pesteh_2 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 36309 امام رضا پشت و پناهتون باشه انشاالله . خاک پای زائرین امام رضا توتیای چشم ماست . ممنونم.... میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین
pesteh_2 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 36309 امام رضا پشت و پناهتون باشه انشاالله . خاک پای زائرین امام رضا توتیای چشم ماست . ولی این دفعه حرم نرفتیم..😐😐همشم تقصیره خواهرم بود میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین
مردمتولد1360 عضویت: 1397/04/21 تعداد پست: 7772 ولی این دفعه حرم نرفتیم..😐😐 همشم تقصیره خواهرم بود اومدین مشهد حرم نرفتین ؟؟؟ اللهم صل علی فاطمه و ابیها
pesteh_2 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 36309 اومدین مشهد حرم نرفتین ؟؟؟ اره😤😤البته ما به مشهد نزدبکیم خونه خواهرمم مشهده ..ولی خب این دفعه همش بازار بودیم..😐😐 میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین
مردمتولد1360 عضویت: 1397/04/21 تعداد پست: 7772 اره😤😤 البته ما به مشهد نزدبکیم خونه خواهرمم مشهده .. ولی خب این دفعه همش بازار بودیم..😐😐 کدوم شهرین ؟؟اگر اشکال نداره بگین . اللهم صل علی فاطمه و ابیها
pesteh_2 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 36309 کدوم شهرین ؟؟ اگر اشکال نداره بگین . سبزوار میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین
مردمتولد1360 عضویت: 1397/04/21 تعداد پست: 7772 سبزوار بیان اینجا بازارهای مشهد رو معرفی کنین . منم کمکتون می کنم . اللهم صل علی فاطمه و ابیها
pesteh_2 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 36309 بیان اینجا بازارهای مشهد رو معرفی کنین . منم کمکتون می کنم . ما دیروز صبح شاندیز رفتیم..عصر هم رفتیم راهنمایی و امامت میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین
مردمتولد1360 عضویت: 1397/04/21 تعداد پست: 7772 ما دیروز صبح شاندیز رفتیم..عصر هم رفتیم راهنمایی و امامت بازار فردوسی - انتهای سیمتری طلابالماس شرق - میدان سپادزیست خاور - فلکه ی تقی آبادبازار رضا - فلکه آبکیان سنتر - چهارراه جانباز.... اللهم صل علی فاطمه و ابیها