2777
2789
خونه خیلی بهم ریخته فردا امتحان دارم هیچیم نخوندم از صبح فقط یه تیکه کیک خوردم گشنمه نمیدونم چیکا ...

وواااای منم فردا امتحان دارم هیچی نخوندم 😎😎😎فقطم یه صبحانه خوردم الان دارم میمیرم از گشنگی

خدایا شکرت😍خدایا شکرت که میتونم حال بقیه و خوب کنم 😍خدایا شکرت که دارمت😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تازه از مشهد رسیدین ؟؟ من دیشب از خونه مون تا فلکه آب پیاده رفتم . بارون میامد . با چتر پیاده روی ک ...

اره همین الان رسیدم.‌..

بارندگیش محشر بود ولی من حسه پیاده روی نداشتم فقط با ماشین بودم

میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین

اره همین الان رسیدم.‌.. بارندگیش محشر بود ولی من حسه پیاده روی نداشتم فقط با ماشین بودم

امام رضا پشت و پناهتون باشه انشاالله .

خاک پای زائرین امام رضا توتیای چشم ماست .

اللهم صل علی فاطمه و ابیها 
امام رضا پشت و پناهتون باشه انشاالله . خاک پای زائرین امام رضا توتیای چشم ماست .

ولی این دفعه حرم نرفتیم..😐😐

همشم تقصیره خواهرم بود 

میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین

       اومدین مشهد حرم نرفتین ؟؟؟        

اره😤😤

البته ما به مشهد نزدبکیم خونه خواهرمم مشهده ..

ولی خب این دفعه همش بازار بودیم..😐😐

میشه برای شفای خواهرزادم صلوات بفرستین

ما دیروز صبح شاندیز رفتیم..عصر هم رفتیم راهنمایی و امامت

بازار فردوسی - انتهای سیمتری طلاب

الماس شرق - میدان سپاد

زیست خاور - فلکه ی تقی آباد

بازار رضا - فلکه آب

کیان سنتر - چهارراه جانباز

....

اللهم صل علی فاطمه و ابیها 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792