کجای سوالم عجیبه؟ اگه برام سوال نبود نمیپرسیدم نه وقت شوخی دارم نه حوصله مسخره بازی
ممکنه کسی نتونه سریع بره حموم غسل کنه همه جزئیات که نمیشه گفت اگه هم بگی یا تاپیک میترکه یا یه عده میگن اینجا مکان عمومیه این حرفا چیه میزنی یا خاک تو سرم زشته این حرفا خداروشکر همه چیز تابو محسوب میشه جز غیبت و تهمت و عیب جویی از دیگران
گفتم سوالم اینجا بپرسم شاید کسی بلد باشه زودتر به جوابم برسم اگه کسی بلد نیست واجب نیست جواب بده مرسی