2777
2789
عنوان

جرم گیری دندان

1850 بازدید | 17 پست

سلام دوستای خوشگلم خوبین همگی الهی ک تک تکتون خوب باشین

عرضم ب حضورتون میخام برم جرم گیری دندان و خیلی میترسم میشه کسانی ک تجربه دارن تجرشونو در اختیارم بذارن در همه موردش و اینکه میگن بعد از جرم گیری مینای دندون آسیب میبینه و دندون زود خراب میشه درسته ممنون میشم جوابمو بدین🌸🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا من زیادی حساسم من که یه روز کامل دندونام درد میکرد بعد جرمگیری تازه فقط ۳ تا دندونم جرمگیری کردم بقیه رو نمیدونم

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 

هیچ چیز سخت دردناکی نیست جرم‌گیری من خودم نر س جراحی هستم پس مطمئن  باش درست میگم واینکه اصلا درست نیست اینها افکار مردم عامی هست دندانها حتما باید سالی یکبار جرم گیری و چک بشه چون در غیر اینصورت‌پاکت ایجاد میشه ودندان و لثه زود عفونی میشه

هیچ چیز سخت دردناکی نیست جرم‌گیری من خودم نر س جراحی هستم پس مطمئن  باش درست میگم واینکه اصلا د ...

من خیلی وقته دندوم جرم داره عزیزم فقط چندتاس ولی خب داره بقیشونم میشه تاحالا فکر میکردم واقعا دردناکه و شنیده بودم ک ب دندون اسیب میرسه و بین دندون فاصله می افته دیگه ترسیدم ک برم 

خواهرام جرم گیری کردن بعد چند وقت زرد شد.فقط همینو میدونستم

جدن من نمیدونم برم یانه رفتم دندانپزشکی و دکترگفتش ک  جرم بیشتر ب دندونت آسیب میزنه تا جرم گیری

سلام من انجام دادم دردخاصی نداره فقط خونریزی توحین کارهستش واینکه به نظرم جرم گیری اگه فقط برای رفع زردی دندان میری نری بهتره دندون نازک میشه وبازم جرم میگیره مال من چون دندونای پایینم بدجورجرم سیاه گرفته بود خوب بودانجام دادم

سلام من انجام دادم دردخاصی نداره فقط خونریزی توحین کارهستش واینکه به نظرم جرم گیری اگه فقط برای رفع ...

منم دندونای پایینم جرم سیاه گرفته ن اصلا واسه زردی نمیرم 

من خیلی وقته دندوم جرم داره عزیزم فقط چندتاس ولی خب داره بقیشونم میشه تاحالا فکر میکردم واقعا دردناک ...

ی سرچ تو نت میکردی بهتر بود زودتر وقت بگیر تا پوسیدگی بین دندانی ایجاد نشده تا اون موقع هم دندونترو خوب مسواک بزن اصولی ونخ بکش

ی سرچ تو نت میکردی بهتر بود زودتر وقت بگیر تا پوسیدگی بین دندانی ایجاد نشده تا اون موقع هم دندونترو ...

سرچ کردم ترسوام دیگه میترسم پوسیدگی ک فک کنم ایجاد شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خیلی میترسم

quine148 | 35 ثانیه پیش

سال تحصیلی

pesareiran | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز