2777
2789
عنوان

وابستگی

62 بازدید | 5 پست

سلام ،خانما لطفا کمکم کنید خیلی کلافه ام

دخترم ۱۰ ماهشه به شددددت به من و پدرش وابسته ای مخصوصا من،پیش هیچکی نمیمونه و حتی توی خونه همش دنبال منه و پای منو میگیره بیاد دنبالم....خسته شدم نمیتونم هیچ کاری کنم


چکار کنم از وابستگیش نسبت به من کمک بشه ؟آخه اینطور پیش بره اجتماعی نمیشه بلکه ترسو و گوشه گیر میشه.

ممنون میشم راهنماییم کنید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی زوده که بخوای وابستگیشو از بین ببری هنوز شیر میخوره خیلی کوچولوئه طفلک

شیرخشک میخوره ،آخه خیلی اذیتم اتفاقا همه میگن تا کوچیکه عادتش بده وگرنه همیطور وابسته و ترسو میمونه

9بچه شما 10 ماهشه! عزیزم بغلش کن و بهش احساس امنیت بده. بچه مصطرب هست. بچه بغلی و وابسته نداریم. بچه ...

چطوری من همش تو بغلمه کلی باهاش بازی میکنم و....اوایل اینطوری نبود دیگه از ۳_۴ ماهگی اینطور شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز