سلام من امروز رفتم سونو هفت هفته و ۵ روزمه دکتر سونوگرافی گفت قلب تشکیل نشده تو سونو هم نوشته قطب جنینی واضحی دیده نشد کسی بوده که اینطور باشه خیلی استرس دارم هفته پیش رفتم گفت تشکیل شده ولی خیلی ضعیفه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اخه من هفته پیش رفتم یه مرکز سونوگرافیه دیگه گفت قلب تشکیل شده فقط ضربان پایین هفته دیگه بیا دکترمم گفت جای نگرانی نیست امروز رفتم یه جا دیگه سونوگرافی گفت اصلا قلب نداره