shinyar مدیر استارتر عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 83 عنوان لیزر صورت 65 بازدید | 6 پست بچه ها کسی موی صورتشو لیزر کرده؟راضی بودین؟ آخه اپراتورا میگن موی صورت کورکیه نتیجه عکس میده میخام ببینم کسی تجربه شو داره بیاد بگه 1397/10/10 | 10:57 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ilmaah عضویت: 1397/08/13 تعداد پست: 3745 من پشت لبم و چونه ام رو لیزر کردمچونه ام موی زائد ضخیم داشت که نتیجه گرفتمپشت لبم موهاش ضخیم نبود و کرکی هم نبود و هیچ نتیجه ای هم نگرفتم! دل داده ام بر باد * بر هر چه بادا باد...
Sare1 عضویت: 1395/10/05 تعداد پست: 237 من الان سه جلسه هست که دارم میرم من راضیم موهای صورت من کرکی نبود
shinyar مدیر استارتر عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 83 من الان سه جلسه هست که دارم میرم من راضیم موهای صورت من کرکی نبود عزیزم یعنی ضخیم بودن موها؟تا چه حد مثلا؟من میخام خط ریشمو بزنم ولی میترسم جواب نده.اینطوریم اذیتم میکنن
Sare1 عضویت: 1395/10/05 تعداد پست: 237 عزیزم یعنی ضخیم بودن موها؟تا چه حد مثلا؟من میخام خط ریشمو بزنم ولی میترسم جواب نده.اینطوریم اذیتم می ... من موهای صورتم خیلی ضخیم نبودن ولی با اصلاح ووکس خیلی جوش میزدم الان کرکی شدن البته باید سه جلسه دیگه برم الان که خیلی راضیم
shinyar مدیر استارتر عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 83 منم دقیق همینطورم یکی دو بار بند زدم کلش جوش میزنه.با چه دستگاهی زدی ساره جان؟؟اسم دستگاه لیزرت چیه
shinyar مدیر استارتر عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 83 من موهای صورتم خیلی ضخیم نبودن ولی با اصلاح ووکس خیلی جوش میزدم الان کرکی شدن البته باید سه جلسه دیگ ... منم دقیق همینطورم یکی دو بار بند زدم کلش جوش میزنه.با چه دستگاهی زدی ساره جان؟؟اسم دستگاه لیزرت چیه