2777
2789

من پشت لبم و چونه ام رو لیزر کردم

چونه ام موی زائد ضخیم داشت که نتیجه گرفتم

پشت لبم موهاش ضخیم نبود و کرکی هم نبود و هیچ نتیجه ای هم نگرفتم!

دل داده ام بر باد * بر هر چه بادا باد...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من الان سه جلسه هست که دارم میرم من راضیم موهای صورت من کرکی نبود 

عزیزم یعنی ضخیم بودن موها؟تا چه حد مثلا؟من میخام خط ریشمو بزنم ولی میترسم جواب نده.اینطوریم اذیتم میکنن

عزیزم یعنی ضخیم بودن موها؟تا چه حد مثلا؟من میخام خط ریشمو بزنم ولی میترسم جواب نده.اینطوریم اذیتم می ...

من موهای صورتم خیلی ضخیم نبودن ولی با اصلاح ووکس خیلی جوش میزدم الان کرکی شدن البته باید سه جلسه دیگه برم الان که خیلی راضیم

من موهای صورتم خیلی ضخیم نبودن ولی با اصلاح ووکس خیلی جوش میزدم الان کرکی شدن البته باید سه جلسه دیگ ...

منم دقیق همینطورم یکی دو بار بند زدم کلش جوش میزنه.با چه دستگاهی زدی ساره جان؟؟اسم دستگاه لیزرت چیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یه سوال

آیناز10001 | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز