2777
2789
عنوان

شومیز عمده شیک

1799 بازدید | 23 پست

سلام من فروشگاه لباس زنانه دارم کجای تهران غیر از شانزه لیزه کار خوب شومیز و تونیک میتونم واسه شب عید مغازم بصورت عمده بخرم؟بعضی مغازه ها خیلی کارهاشون شیک ن نمیدونم از کجا تهیه میکنن خیلی ممنون میشم اگه آدرس بلدین کمکم کنید .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میخام بدوزم مدل داری!؟؟

سلام با اجازه استارتر و عذرخواهی ازت دوست خوبم. 

راضیه جان شما خیاطی بلدی؟ سخته یادگیری خیاطی؟ خیلی دوست دارم یاد بگیرم ولی فکر می کنم خیلی سخت و وقت گیر هست.

الحمدلله رب العالمین ( خدایا شکرت)
بدون الگو؟؟؟ اسم روشش چیه؟

اندازه گیریا رو تقسیم بر چهار میکنیم با اضافه دوخت مستقیم با گچ رو پارچه میکشیم ..نمیدونم اسمش چیه .ولی از طرف بسیج بود ماهی پونزده منم رفتم . دو سه تا هم مانتو دوختم برا دخترم .

خخخخ

اندازه گیریا رو تقسیم بر چهار میکنیم با اضافه دوخت مستقیم با گچ رو پارچه میکشیم ..نمیدونم اسمش چیه . ...

چقدر خوب. ببخشید زیاد سوال می پرسم. حالا  مانتوها خوب شدن؟ چه مدل مانتو دوختی؟ 

الحمدلله رب العالمین ( خدایا شکرت)
اندازه گیریا رو تقسیم بر چهار میکنیم با اضافه دوخت مستقیم با گچ رو پارچه میکشیم ..نمیدونم اسمش چیه . ...

ماهی 15 خیلی خوب بوده .من الان تازه دارم میرم ماهی 70 ..میگه تو 3 ماه کامل یاد میدم ..ان شالله یاد بگیرم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز